EPL: Reklaam tungib mobiiltelefoni

12. juuli 2004, 08:57

Ettevõtete huvi saata teateid ning reklaami oma klientide mobiiltelefonidele kasvab pidevalt.

Rääkima on hakatud kõnepakettidest, mille kõnehind on tavapärasest küll veidi odavam, kuid millel on kohustus ka teatud hulk reklaami vastu võtta, kirjutas Eesti Päevaleht.

Keilas elav Lia (26) ütles, et juhul, kui tema mobiilile hakkaks laekuma suvalist reklaami, oleks ta sellest häiritud. ?Aga kui infot saadavad kauplused ja muud asutused, mille klient ma olen, siis oleks mul hea meel. Kui näiteks kauplus saadaks teate, et neil on allahindlus, siis see mulle meeldiks,? sõnas ta.

Olympic Casino on läinud seda teed, et saadab oma üritustega seotud reklaame ning teateid klientide mobiiltelefonidele.

?Teavitame mobiilisõnumite kaudu oma neid kliente, kes on seda ise soovinud. Püsiklientide jaoks kannab selline teavitusviis tihti just meeldetuletavat iseloomu ning on kliendile mugav. Loomulikult saab klient sellisest teavitusviisist ka loobuda, kuid siiani on vaid vähesed seda teinud,? ütles Olympic Casino turundusjuht Helen Tarmas.

?Paljudel ?mina-pole-oma-telefoninumbrit-kellelegi-andnud? juhtudel tuleb siiski välja, et inimene on osalenud mõnes sõnumi saatnud firma tarbijamängus, loosimises, võtnud kliendikaardi vms, ja märkinud kontaktiks oma mobiilinumbri. Kui loosimise tingimustes on kirjas, et andmeid võib edaspidi kasutada info saatmiseks, ongi inimene oma nõusoleku andnud,? ütles ASi EMT avalike suhete juht Kaja Pino.

Pino sõnul räägitakse ka pakettidest, mis kohustavad kasutajat vastu võtma teatud hulka reklaami, saades selle eest vastu soodustusi minutihinnas ja muudes tasudes. ?Sellise reklaami efektiivsusse mina isiklikult küll ei usu: pakett võetakse soodustuse pärast ning reklaam kui tülikas kõrvalnähe talutakse lihtsalt kuidagi ära.?

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing