Tarbijakaitseamet ja Radiolinja saavutasid kokkuleppe

12. juuli 2004, 10:42

Neljapäeval toimunud Radiolinja Eesti ja tarbijakaitseameti esindajate kohtumisel saavutasid osapooled kokkuleppe, teatas Radiolinja.

Kokkulepe sätestab, et ZEN-kõnekaardi kasutustingimuste muutumisega kaasnenud moraalne kahju kompenseeritakse 5 tunni tasuta kõneajaga septembris.

Lisaks ostab Radiolinja kuni augusti alguseni tagasi ZEN-kaardid nendelt klientidelt kes ei soovi teenuse kasutamist jätkata. Selleks peab klient pöörduma lähimasse Radiolinja kauplusesse, täitma avalduse SIM kaardist loobumise kohta ning tagastama selle koos SIM kaardiga klienditeenindajale.

Kaardi tagastajale kompenseeritakse 50 krooni pluss kõneaja ettemakse jääk. Zen-kõnekaart peab olema ostetud enne 1. juulit 2004.

Radiolinja Eesti juhi Sami Seppäneni sõnul on ettevõte rahul senise koostööga tarbijakaitseametiga. ?Olime keerulises olukorras ning valmis igakülgseks koostööks, milleni me ka jõudsime? lisas ta.

Tarbijakaitseamet jätkab Radiolinja Eesti AS suhtes alustatud väärteoasja menetlemist Zen kõnekaardi kampaania tarbijakaitse- ja reklaamiseaduse nõuetele mittevastavuse osas, otsus tehakse väärteomenetluse seadustikus sätestatud korras 9. augustiks.

Seppäneni sõnul ootab ettevõte tarbijakaitseameti lõpliku otsust kampaania vastavuse kohta tarbijakaitse seadustikule.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing