Tihedalt sadanud vihmast hoolimata peavad Õllesummeril osalenud firmad oma müügitulemusi heaks ja loodavad kopsakat kasumit teenida.
«Müüsime 10 erinevat sorti õlut,» kommenteeris Saku Õlletehase turundusdirektor Karin Sepp ettevõtte panust Õllesummeril pakutud jookide osas. «Täpsed andmed müüdud koguste kohta selguvad lähipäevil,» lisas ta.
Kõige edukam oli viiepäevasel peol reedene päev, kus püstitati külastajate arvu kõigi aegade rekord. Ülejäänud päevad olid nii külaliste arvu kui piletitulu poolest võrreldavad varasemate aastatega. Õllesummerit korraldanud Meedia ekspressi pressiesindaja Eva Luigase sõnul on viimasel viiel aastal külastajate arv suurüritusel olnud stabiilne, kõikudes maksimaalselt 10?15 protsendi piires, kirjutab Postimees.
Rahulolevad on ka festivalil osalenud ettevõtted. «Õllesummer läks esimese hinnangu põhjal suhteliselt hästi,» teatas aastaid Õllesummeril lihakraami pakkunud Rakvere Lihakombinaadi reklaamijuht Kristel Kereme. Ilm tema sõnul läbimüüki ei mõjutanud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teist aastat Õllesummeril eksootilist hiina toitu pakkunud restoranist Golden Dragon kinnitati, et nende müügipunktis oli pidevalt järjekord, mistõttu loodetakse sama häid läbimüügitulemusi kui eelmisel aastal.
«Külastatavus jäi 70 000 piiridesse,» ütles Luigas ja rõhutas, et see arv ei näita inimeste arvu, sest üks ja sama inimene võis tulla Õllesummerile mitu korda. Piletihindade osas ei ole kolmel viimasel aastal märkimisväärseid muutusi olnud, vaid viie päeva pileti hind tõusis 1. juunist 250-lt 300 kroonile.
Luigase sõnul jääb Meediaekspressi kasum samadesse piiridesse kui eelmistel aastatelgi. «Oli tavapärane aasta,» lisas ta. Kinnitamata andmetel küündis see eelmisel aastal kolme miljoni kroonini.
Samas tõi aga tänavune Õllesummer Tallinna lauluväljakule juhataja Riho Rõõmuse hinnangul prognoositust koguni 40 protsenti suuremat tulu. Selle põhjuseks ei olnud mitte varasemast kõrgemad rendihinnad, vaid lauluväljaku pakutavate lisateenuste hulk.