• OMX Baltic−0,22%300,72
  • OMX Riga−0,23%886,54
  • OMX Tallinn−0,11%2 064,7
  • OMX Vilnius−0,22%1 191,9
  • S&P 500−0,84%5 982,72
  • DOW 30−0,7%42 215,8
  • Nasdaq −0,91%19 521,09
  • FTSE 1000,16%8 847,97
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,32
  • OMX Baltic−0,22%300,72
  • OMX Riga−0,23%886,54
  • OMX Tallinn−0,11%2 064,7
  • OMX Vilnius−0,22%1 191,9
  • S&P 500−0,84%5 982,72
  • DOW 30−0,7%42 215,8
  • Nasdaq −0,91%19 521,09
  • FTSE 1000,16%8 847,97
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,32
  • 16.07.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Chevrolet Lacetti - hästivarustatud pereauto mõõduka summa eest

Raske on Lacettit nimetada odavaks autoks, kuid samas tema olemuse ning hinna ja varustuse suhtele on ka raske vastast leida. 166 400 krooni eest saab ostja igati mahuka väike-keskauto, mille kapoti all 93 hj ja 1,4-liitrine bensiinimootor ning standardvarustuses elektriliselt reguleeritavad peeglid ja esimesed aknatõstukid, kaugjuhtimisega kesklukusti, ABS pidurid, kaks turvapatja, audiosüsteem jms. Kes soovib ka konditsioneeri, peab maksma lisaks 12 000 krooni.
Proovisõit Lacettiga ei üllata eriti millegagi. Juba Kalose ja Nubira saabudes sai selgeks, et endiste Daewoodega ei ole neil autodel enam kuigipalju pistmist. Müraisolatsioonile on pandud suurt rõhku ning mootorihääl on kosta vaid kiirendades. Maanteesõidul kulgeb auto vaikselt ja pehmelt. Ka istmed on autol üle keskmise pehmed ja mugavad ning isegi rool liiigub alates SX varustutasemest nii ülesse-alla kui sisse-välja. Kui reguleeritava kõrgusega istmepadi kaasa arvata, ei tohiks sobiva sõiduasendi leidmisega tekkida probleemi kellelgi. Nii sisemine kui väline disain on autol igati nüüdisaegne, kuid samas ei üllata ka millegagi. Kui ta oleks vanamoodsam, siis ta olekski vanamoodne.
Sõites on etteheiteid vaid kahele pisiasjale: rool, mis linnasõidul on küll hea ja kerge, jääb selleks ka maanteesõidul, kus ootaks pisut enam jäikust. Rooli keskkoht otsesõites on pisut liiga ?laperdav? ja väiksemgi vääratus kandub edasi ratastele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Linnasõidul aga häirib pisut General Motorsi toodangule omaselt pika liikumisega käiguvahetushoob, ehk teiselt kolmandala ja kolmandalt neljandale lülitamiseks peab parema käega vehkimiseks autos olema keskmisest rohkem ruumi. Ent nende miinustega harjub üsna ruttu.
Fakt on igatahes see, et võrreldes Lanosega on Lacetti ligi 6 sm pikem, ligi 5 sm laiem ja tema telgede vahe on pikem koguni 8 cm võrra. Pakiruum mahutab istmed all asendis kuni 1045 l kaupa ja kütusepaak 60 liitrit kütust. Viimane oli pärast proovisõitu tehnilisi andmeid lähemalt uurides üllatuseks, sest vähemalt 1,6-liitrise mootoriga proovisõiduautol langes kütuseosuti sellise kiirusega, et paagi mahuks arvanuks 40 liitrit, mitte rohkem. Ehk võib selle panna sisseõitmata mootori arvele?
Esialgu on Lacetti saadaval kolme erineva jõuallikaga, kõik bensiinitoitel: 1,4; 1,6 ja 1,8-liitrit. Hinnakiri algab 1166 400 kroonist.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Kas Sa tunned, et pika majanduslanguse tingimustes on keeruline järgmise aasta plaane teha ning äriplaani kokku panna? Tule ja kuula edukaid tippettevõtjaid, kes suudavad ka rasketel aegadel turutingimusi analüüsida ning edukaid äriotsuseid teha.

  • Toome Eesti suurimal majanduskonverentsil Sinuni nii riigi kui ka iga sektori ettevõtjate nägemuse 2026. aastast.
  • Saame teada, missugused on Eesti Panga ja Euroopa Liidu prognoosid ehk kuhu suunda majandus päriselt liikumas on.
  • Uurime välja, kus näevad ettevõtjad riske ja võimalusi ning kuhu otsustatavad nad oma pikaaegsele praktikale tuginedes raha investeerida.

Ootame Sind kas üksi või terve juhtkonnaga, et oleksite järgmist aastat planeerides majandusolukorraga ühtviisi kursis ning saaksite ühes infoväljas olles läbimõeldud plaane teha, mis tooksid reaalselt kaasa ka ettevõtte tulemuslikkuse kasvu. Mis eriti tore, terve saal on täis inspireerivaid, tarku ettevõtjaid ja tippjuhte, kellega pauside ajal tutvuda ning miks mitte ka mõne eduka koostööni jõuda.

TUTVU KONVERENTSI PROGRAMMIGA SIIN  

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 29 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele