Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Clio Van ühendab kaubiku ja sõiduautomugavuse
Sõiduautoversioonist erineb auto vaid kahe istmerea vahele ehitatud seina ning tagumise istmerea asemel oleva kaubaruumiga. Muu, kaasa arvatud keskkonsool, sisustusmaterjalid ja sõidumugavus on sõiduauto omad. Vooderdatud kaubaruum, põhjamatt isolatsiooniga, polsterdus, ei kolise ega väsita kõrvu. See on kõik baashinnas, vaid pagasiruumi kate on lisaraha eest.
Ehkki tegemist tarbesõidukiga, ei leia nn kabiinist vaid odavaid ja nagisevaid plastikmaterjale, kujundus ja disain on maitsekas, materjalid hästi valitud. Küll ei liigu rool sisse-välja, mis on muidugi suuremat kasvu tööinimesele miinus, sest rool jääb üsna kaugele. Lisaks leiab panipaiku vaid istmete taga, mujal neid eriti ei ole. Suuremat sorti joogipudelit näiteks on keeruline nii paigutada, et see liikuma ei hakkaks.
Clio Vani peakonkurent Fiat Punto Van hiilgab 1,2liitrise mootoriga, mis on Renault omast veidi kepsakam. Võimsust on mõlemal ühepalju. Samas oli testitud Clio Van ka ainult alla tuhande kilomeetri sõitnud ja eks alguses ikka on mootor alles kinni.
Bensiinimootorite valik kesine, 1,2 on linnas enam-vähem, maanteel möödasõidu on aga isegi tühja autoga paras peavalu teha, rääkimata sellest, kui seal juba ka mõnisada kilo kaupa peal on. Samas on tema diiselmootor Puntost odavam ja pealegi jõuab Fiati diisel alles sügisel müüki.
Clio Vanile pakutakse ühte 1,2-liitrist bensiini- ja 1,5-liitrist diiselmootorit, esimestel võimsust 60, teisel 65 hobujõu jagu. Sõltuvalt varustusklassist jääb bensiinimootoriga mudeli hind vahemikku 124 900?139 900 krooni. Diiselmootoriga mudel maksab 159 900?164 900 krooni.
Clio Van konkureerib Fiat Punto Vaniga, millel kaubaruumi kuni kuupmeetri jagu. Fiati hinnad algavad 129 000 kroonist.