Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaubamärgivahetus kahekordistas Eesti Pagari müüki
Eesti Pagari kaubamärgi tutvustamist ning uuendatud pakendites Õnne-sarja toodete turuletulekut toetas aprilli algusest juuni lõpuni kestnud reklaamikampaania.
Eesti Pagari tegevjuhi Veikko Vaarja sõnul prognoosis ettevõte Õnne-sarja leibade-saiade müügi tõusu kampaaniaperioodil 25% ning enam kui 90% suurune müügikasv ületas lootusi mitmekordselt. ?Saime kinnitust pagariäri ühele alustõele ? tarbijad pole oma leiva-saiaeelistustes väga lojaalsed ning uute alternatiivide tekkides eksperimenteeritakse üsna meelsasti,? sõnas Vaarja.
Eesti Pagari kaubamärki ning uuenenud Õnne-sarja tooteid tutvustanud reklaamikampaania kestis 1. aprillist 30. juunini. Kampaanias osalemiseks tuli välja lõigata ja ära saata tootepakendil asuv päikese kujutis, kahekümne logo saatjad said kingituseks Eesti Pagari T-särgi. Kokku osales kampaanias 14 692 inimest, välja jagati üle 13 000 T-särgi. Kampaania peaauhinna, reisi Kuubale võitis Reeli Rump Rakverest.