Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinna lennujaam räägib läbi EasyJetiga

    Tallinna Lennujaama juhatuse esimehe Rein Loigu sõnul on odavlennufirmade sihtkohavaliku juures kõige olulisemal kohal võimaliku turu suurus, mis mängib Eesti kahjuks.
    Peamise võimaliku takistusena nimetas lennujaama juht Tallinna ja Eesti väiksust. See oli tema hinnangul peamine põhjus, miks Ryanair valis Riia Tallinna asemel. ?Riias elab siiski 800 000 ja Lätis 2,5 miljonit inimest,? selgitas Loik.
    Seda, et Ryanairi lendudele müüdi Riiast esimesel nädalal üle 8000 pileti, Loik üllatavaks ei pidanud. ?Kui kuus on Riia lennujaamal reisijaid kusagil 100 000, siis 8000 ei ole väga palju,? rääkis ta.
    Viimasel ajal ajakirjanduses poleemikat tekitanud lennujaamatasusid Loik otsustava tähtsusega faktoriks ei pidanud.
    Lennujaamatasude võrdlemise teeb keeruliseks see, et erinevad lennujaamad ja -firmad kirjutavad tasudesse erinevaid kulusid. Reisijatasu on Tallinna Lennujaamas praegu 235 krooni ja seda hinda korrigeeriti viimati 2002. aastal. Peale reisijatasu saab lennujaam veel näiteks maandumis-, õhkutõusmis-, müra- ja muud tasud olenevalt iga lennujaama hinnakujundusest.
    Tallinna Lennujaama maksupoliitikasse on kriitiliselt suhtunud nende peamine klient Estonian Air, kelle turuosa on hetkel veidi alla 60%.
    Estonian Airi asepresidendi kommertsalal Leela Lilloru sõnul on lennujaamatasude alandamine reisijate Tallinna meelitamiseks ülivajalik. ?Tallinna Lennujaama hinnad on kahjuks kallimad näiteks Pariisist, Brüsselist või Stockholmist,? rääkis Lilleorg.
    Loik ei nõustunud jutuga lennujaama kõrgetest tasudest. ?Ei tea, kust neid jutte võetakse,? sõnas Loik ?Kui ostate Ryanairi kodulehelt praegu pileti Riiast Londonisse, siis sellele lisanduvad tasud on 450 krooni.? Tema sõnul on Tallinna lennujaamatasud Estonian Airi kodulehel ühed odavamad.
    ___________________
    Riigile kuuluv AS Tallinna Lennujaam on välja kuulutanud korralise konkursi lennujaama juhi kohale tähtajaga 3. september, kuna senise juhi Rein Loigu kolmeaastane ametiaeg on läbi saamas.
    Kohale kavatseb kandideerida ka praegune juht Rein Loik.
    Lennujaama prioriteetidena nimetas Loik infrastruktuuri edasiarendamist ja reisijate arvu suurendamist.
    Loigu sõnul on Tallinna lennujaam tänase seisuga väga konkurentsivõimeline.
    Ka majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumil ei olnud Loigu senisele tegevusele midagi ette heita.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.