Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Öseli Foodsi ost kasvatas järsult A. Le Coqi müüki
Eile ligi 60protsendisest müügi kasvust teatanud A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on ettevõte juba ammu jätnud selja taha suurima konkurendi, Saku Õlletehase.
?Ajakirjanduses räägitakse tavaliselt vaid õllest, kuid just muude toodete müügis oleme me Sakust möödas,? ütles Noop. Õlu on kogumüügist on Ösel Foodsi omandamist A. Le Coqi tooteportfellis tunduvalt langenud, moodustades praegu 40 protsenti varasema 60 asemel.
Võrreldes 2003. aastaga suurenes enim vee müük, mida kaheksa kuuga müüdi ligi kaks korda enam, järgnesid long drink?id, mida A. Le Coq müüs kolmandiku võrra rohkem. Õlut müüs A. Le Coq kaheksa kuuga 9 protsenti rohkem kui eelmisel aastal.
Ligi aasta tagasi omandas A. Le Coq Ösel Foodsi ning peamiselt sealt ongi pärit suur müügi kasv just mittealkohoolsete jookide, nagu vee, karastusjookide ja mahla osas.
Olulisel on kasvanud ka A. Le Coqi eksport, mis tänavu aasta kuue kuuga oli kolm korda rohkem kui aasta tagasi. Peamisteks ekspordiartikliteks on õlu ja mahl, peamised ekspordikohad Läti, Leedu ja Soome. Samas möönis Noop, et eksport Soome on jäänud väiksemaks, kui ettevõte prognoosis.
Saku Õlletehase juhi Cardo Remmeli sõnul on A. Le Coq kindlasti saanud Ösel Foodsiga ühinedes mahtu juurde. ?Meie prioriteediks on aga kodumaine õlu ja sellel turul oleme me ka liider,? kommenteeris Remmel.