Söömisvalmis Talleggi kanalihatooted jõuavad poodidesse oktoobris.
?Uue kaubamärgi toodete peamisi tarbijaid näeme inimestes, kes tahavad kiiresti midagi haugata, olgu siis kodus, tööl, teel või puhkehetkel,? ütles Talleggi turundusjuht Kaarel Karu. Tooted on tarbitavad nii külmalt kui ka soojendatuna, kirjutab Eesti Päevaleht.
Hetkel turustab Tallegg oma toodangut kõigis Balti riikides sarnase välimuse, kuid erineva nimega kaubamärkide all ? Eestis Tallegg, Lätis Tabita ja Leedus Selingas.
Karu sõnul on siiani üritatud kanaliha ja -tooteid pakkuda kõigis kolmes riigis koduse kõlaga kaubamärgi all. Uute söömisvalmis toodete puhul ei ole kodumaisus aga enam esmatähtis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Talleggi hinnangul kasvab nõudlus söömisvalmis toodete järele kõigis Balti riikides. Trend on süüa kiiresti ja mugavalt.
Seetõttu nägigi Tallegg uue tootegrupi puhul vajadust võtta kõigis kolmes riigis kasutusele ühine kaubamärk. ?Just eat it!? tooted jõuavad Eestis müügile oktoobris, esialgu on tootevalikus viis toodet.
Talleggi strateegiline eesmärk on saada Baltimaade suurimaks linnulihatoodete pakkujaks, mistõttu keskendutakse peamiselt Balti turule. Samas on uus kaubamärk Karu hinnangul piisavalt rahvusvaheline, et kasutada seda tulevikus ka mujal.