• OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,19
  • OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,19
  • 16.09.04, 09:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Tallegg toob Balti turule ?Just eat it!? kanatoidud

Söömisvalmis Talleggi kanalihatooted jõuavad poodidesse oktoobris.
?Uue kaubamärgi toodete peamisi tarbijaid näeme inimestes, kes tahavad kiiresti midagi haugata, olgu siis kodus, tööl, teel või puhkehetkel,? ütles Talleggi turundusjuht Kaarel Karu. Tooted on tarbitavad nii külmalt kui ka soojendatuna, kirjutab Eesti Päevaleht.
Hetkel turustab Tallegg oma toodangut kõigis Balti riikides sarnase välimuse, kuid erineva nimega kaubamärkide all ? Eestis Tallegg, Lätis Tabita ja Leedus Selingas.
Karu sõnul on siiani üritatud kanaliha ja -tooteid pakkuda kõigis kolmes riigis koduse kõlaga kaubamärgi all. Uute söömisvalmis toodete puhul ei ole kodumaisus aga enam esmatähtis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Talleggi hinnangul kasvab nõudlus söömisvalmis toodete järele kõigis Balti riikides. Trend on süüa kiiresti ja mugavalt.
Seetõttu nägigi Tallegg uue tootegrupi puhul vajadust võtta kõigis kolmes riigis kasutusele ühine kaubamärk. ?Just eat it!? tooted jõuavad Eestis müügile oktoobris, esialgu on tootevalikus viis toodet.
Talleggi strateegiline eesmärk on saada Baltimaade suurimaks linnulihatoodete pakkujaks, mistõttu keskendutakse peamiselt Balti turule. Samas on uus kaubamärk Karu hinnangul piisavalt rahvusvaheline, et kasutada seda tulevikus ka mujal.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele