Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ära aja hülge loba
Sümpaatseks muudab reklaami ümbernurga-ütlemine. Seda ei tehta mitte otse, vaid kaude, teadjameeste-posijate poole pöördudes ning nende südametunnistusele koputades. Et kuulge, soolapuhujad, mis ajate hülge loba ? kui inimesel pole tööd ja tal on raske, saatke ta Falcki tööle! Ja kui võõrapärase nimega firma kohe meelde ei jää, siis soovitage lihtsalt seda punase linnumärgiga ettevõtet.
Mulle on meeldinud enamik Falckile tehtud reklaamidest. Et tõsiste asjadega tegelevale firmale on huumoriga kott pähe tõmmatud, muudab firma enda vaid inimlikumaks.
Ma ei usu ühegi firma antud lubadusi, kes väidab, et ta on korralik ja soliidne ja müüb usaldust. Aga kuhu jäävad inimesed selle firma taga?
Üks reklaami põhitõdesid ütleb, et inimestega tuleb rääkida nii, et nad sust aru saaksid. Ja Falcki raadioreklaamil on õiged sõnad suhu pandud.
Niisamuti on rõõmsama kommunikatsioonilahenduse leidnud Motorola. Kuulake, mida ja kuidas nad raadios sinuga räägivad! Ja ärge tulge mulle ütlema, et nad seejuures häid telefone teha ei suuda!
Autor: Valdo Jahilo