Odavate mobiiltelefonidega Hiina üle ujutanud kohalikel tootjatel ei läinud aasta esimesel poolel hästi, kuna tarbijad ostavad suuremate võimalustega telefone.
Hiina suurim mobiiltelefonide tootja Ningo Bird müük langes 2004. aasta esimesel poolel Aasia Wall Street Journali andmeil 20% ja TLC Corp. 30,4%. Lisaks on langenud viimase müük veel juulis ja augustis vastavalt 13 ja 39%.
Hiina mobiiltelefonide turgu analüüsiva Simo Market analüütik Martti Mustila sõnul on kõige paremini läinud Samsungil ja SonyEricssonil, kuid ka Motorola ja Nokia on hakanud riigis turuosa tagasi võitma.
Hulgimüüginäitajast lähtuv CCID Consulting andmeil on kodumaiste mobiiltelefonide tootjate müügimaht kogumüügis langenud aasta alguse enam kui 50%lt poole aastaga 38%ni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Jaemüüki jälgiva Simo Marketi andmeil on kohalike tootjate turuosa langenud mõnevõrra vähem ehk 46%lt 44%ni.