Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lapsemäng - reklaamileid
Kolm Karu on üllitanud toreda tekstipõhise reklaami Facto Autole. Lehesuurusena paistab see kaugele nagu silmaarsti plakat. Isegi nägemispuudega autojuhi silm seletab.
Kavalpead tegid seekord sedapidi, et auto pilt on väike ja tekstiplokk lajatab. Mitte just pretsedenditu, aga autoreklaami puhul värskendav.
Tekstis on kasutanud konkreetset selget keelt, konstateerides ja rõhuliselt punkte vajutades. Ja ?jutt tal jookseb / suu ei seisa / uskujaid on uisapäisa? nagu rahvalaulik Runnel kunagi tabavalt märkis. Tore ongi. Sest infot on palju ja Nissani-sõber peab ju aru saama, mida ta siis oma kahiseva eest täpselt saab.
Riim ja rütm on inimesele juba geneetiliselt sümpaatne. Rääkimata meeldejätmise tehnikast. Kui nüüd potentsiaalne autoostjast lugeja soodsast pakkumisest kinni haarab, siis on hästi.