Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Otsustajateni jõuab faksi teel saadetud müügipakkumine

    Sekretäre on instrueeritud, et nad vabaneksid müügiinimestest nii viisakalt kui võimalik. Tavaliselt on selleks palve saata pakkumine või reklaammaterjale faksi või siis e-posti teel. Kuna päevas tuleb kümneid soovimatuid e-kirju, kustutab ärritunud kirjasaaja automaatselt sissetulevad müügipakkumised ära.
    Kui faksi teel saadetud pakkumine on selge ja korralik, jõuab see otsustaja lauale. Kui aga faksi on pandud juhuslik ja segane pakkumine, lendab see kiiresti prügikasti.
    Rime Kinnisvara sekretär Kristi Gurjev tunnistab, et kuigi enamik müügimehi üritab saada kohe jutule direktoriga, neid siiski juhtidega ei ühendata.
    ?See ei tähenda, et me mitte ühestki pakkumisest huvitatud ei ole. Müügipakkumised, mis võiksid ettevõttele huvi pakkuda, palume saata faksile, sest e-kirjaga saadetud pakkumisel on kõige suurem tõenäosus, et see automaatselt kustutatakse,? nentis Gurjev.
    Ka kõik faksiga saadetud müügipakkumised ei jõua Gurjevi sõnul juhini. ?Palju oleneb teemast ja ka pakkumise usaldusväärsusest,? lisas ta.
    Kõige enam pakutakse Rime Kinnisvarale raamatuid, telefonikatalooge, ajakirju, ajalehti, koolitusi ja pensionikindlustust. Kokku helistavad müügimehed Rimesse keskmiselt kolm korda päevas. Faksi ja eriti e-posti teel tuleb müügipakkumisi palju rohkem.
    Reval Auto müügisekretäri Kristi Reinlandi sõnul tulebki enamik müügipakkumisi faksi teel, sest müügimehed on juba aru saanud, et sekretärile helistades juhini ei jõua. Suurem osa pakkumisi aga lendab Reinlandi sõnul prügikasti, sest pakkuja pole teinud selgeks, kas firma sellest teenusest üldse huvitatud on. ?Näiteks kõige enam tuleb meile koolituspakkumisi, millest me aga huvitatud ei ole,? nentis Reinland.
    Sampo Panga avalike suhete juhi Anneli Rõugu sõnul saab soovimatuid müügikõnesid vältida sellega, et ei pane otsenumbreid kodulehele või telefonikataloogi. Oma otsenumbreid jagavad juhid pikaajalistele koostööpartneritele ise.
    Kõik esmased pakkujad on sunnitud helistama sekretärile, kes selgitab välja kõne põhjuse. Nendele, kelle teenuse vastu pank kindlasti huvi ei tunne, öeldakse kohe ära. Teistel aga palutakse saata pakkumine ettevõtte üldaadressile.
    Sampo Pank saab päevas üle viie müügikõne, neist pooled on välismaalt. Üldjuhul pakutakse reklaami ja koolitusi.
    Otepää Lihatööstuse juhi Maie Niidi sõnul on pimesi tehtavad pakkumised ühest küljest tüütud, kuid samas võivad sekretäri blokeeringu tõttu jääda paljud head pakkumised saamata. Näiteks hiljuti helistati ja pakuti põrandate karestamist, mis oleks kindlasti jäänud sekretäri filtri taha, nentis Niit, kelle otsenumber on avalikult kodulehel.
    Kontaktide avatus tõstab väikeettevõtte usaldusväärsust. Firma peab olema kättesaadav ja kindlasti ei peaks müügimeeste pärast hakkama numbreid varjama.
    Probleem on pigem selles, et otseturundajad on liiga aktiivsed ja läinud selgelt tasakaalust välja.
    Ettevõtjal on võimalus luua anonüümsemaid keskkondi, näiteks panna kodulehele vaid e-posti aadress ja lauatelefoni number.
    Mobiiltelefoni number jääks kontrollimata müügikõnede eest kaitstuks. Pikaajalistele koostööpartneritele aga jagaks juht ise oma kontakte.
    Sekretäride taha blokeeruva firmajuhiga saab müügimees jutule siis, kui unustab traditsioonilised müügivõtted ja on nutikam kui keskmine teenusepakkuja.
    Selleks, et olla tänapäeva Eestis müügimaailmas edukas, tuleb osata eristuda. Numbrite mängul ja rohkearvulistel kõnedel põhineva edu aeg on möödas. Nüüd viivad edule loovus ja ebatraditsioonilisemad müügivõtted, mis aitavad hallist massist esile kerkida.
    Näiteks ära helista sekretäri poolt valvatavale üldnumbrile, vaid mõnele muule selle firma numbrile, näiteks müügiosakonda, ja küsi: ?Kas ma räägin (direktori nimi)?? Sulle öeldakse: ?Ei.? Ole üllatunud: ?Ah soo, vabandage, ma vist eksisin numbriga. Mis õige lõpuga number on?? Kuna üldjuhul pole müük või raamatupidamine saanud käsku müügiinimesi eemale hoida, siis võid olla kindel, et kaheksal juhul kümnest sa selle numbri saad. Kui ei saa, siis proovi mõnda muud osakonda. Oletame, et üldnumber on 631 0000. Suure tõenäosusega on järgmine ettevõttesisene number 631 0001. Helista sellel numbril ja korda sama tegevuskava.
    Seda võtet saab kasutada ainult siis, kui sa oled teinud korraliku eeltöö ja oled veendunud, et sinu pakutav aitab kliendil olla äriliselt edukam, kuid eelarvamustega ?väravavalvurid? ei lase sul seda teha. Kindlasti väldi pealetükkivust ja ?nüri müüki?.
    EMT klienditeenindajad saavad päevas 30?50 müügikõnet. Eriti pealetükkivad on välismaalased, kes ei rahuldu soovitud isiku e-posti aadressiga ja nõuavad ühendamist juhtidega.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.