• Jaga lugu:

    Puumarket hakkas väärispuitu ja spooni tarnima

    Eestis suurimat ehituspuidu valikut pakkuv Puumarket AS tarnib nüüd ka mööblitootjatele vajalikku väärispuidu saematerjale ja spoone, teatas ettevõte.

    Materjalid tuuakse Põhja- ja Lõuna Ameerikast, Ida Euroopast, Aasiast ning Venemaalt.
    Puumarketi impordijuhi Jaanus Hiiemäe sõnul on uuel laopinnal pidevalt saadaval ameerika tamme, kirsi, saare ja vahtra saematerjale ning laias valikus eri liiki spoone (afromosia, bibolo, etimoe, mansonia jt). Tellimustoodetena suudetakse pakkuda veelgi laiemat valikut.
    'Seni on Puumarketi prioriteediks olnud laias valikus ehituspuidu pakkumine. Teine suund, tooraine pakkumine mööblitootjatele, oli tagasihoidlikumalt esindatud,' ütles Hiiemäe. 'Soovides mööblifirmadele ning tisleritele paremaks partneriks olla, vajasime oma nomenklatuuri tooteid, mis ka nende soove ja vajadusi rahuldaks.'
    Hiiemäe lisas, et väiketootjatele on oluline võimalus osta materjale ka väiksemates kogustes. Puumarketis on kõigil võimalik osta materjali kasvõi ühe laua kaupa. Kui kliendil ei ole võimalust toormaterjali sobivaks töödelda, siis saab Puumarket pakkuda ka täispuidust või spoonitud pooltooteid, mida on võimalik kliendil ise kokku panna ja viimistleda (riiulid, kapid, lauad jms).
    'Turul olemasolevatest müüjatest erineme mitmel viisil. Suudame pakkuda kompleksset teenust - ühest kohast nii pehme- kui ka kõvapuidu liigid ning plaatmaterjalid. Lisaks puitmaterjalidele pakume veel ka lisatarvikuid - spetsiaalseid pahtleid, lakke ning kruvisid. Viimast tootegruppi teised mööblipuidumüüjad ei paku,' märkis Hiiemäe.
    Puumarket AS on 1991. aastal loodud puit- ning üldehitusmaterjalide jae- ja hulgimüügiga tegelev ettevõte, kes omab kolme müügiüksust Tallinnas. Tänaseks on firma sortiment puitmaterjalide osas kasvanud kõige laiemaks Eestis. Ettevõte annab tööd 55 inimesele.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tõnu Mertsina: jaekaubandus buumib
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Spaade ja hotellide avanemine aitas Tallinna Veel rohkem müügitulu teenida Kasum kerkis kordades
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Kooliõed imestavad jokutamise üle laste kaitsesüstimisel
Kuigi haridusministeerium annab soovituse lapsi alates 12. eluaastast koroonaviiruse vastu vaktsineerida, paneb teadmatus ja aeglane tegutsemine koolirahva küsima, kas laste ja noorte vaktsineerimine on ikka riigi jaoks prioriteet.
Kuigi haridusministeerium annab soovituse lapsi alates 12. eluaastast koroonaviiruse vastu vaktsineerida, paneb teadmatus ja aeglane tegutsemine koolirahva küsima, kas laste ja noorte vaktsineerimine on ikka riigi jaoks prioriteet.