Kaubamärgile õiguskaitse saamiseks on kolm võimalust

Ott Moorlat 08. oktoober 2004, 00:00

Oma kaubamärgile õiguskaitse saamiseks on ELis kolm võimalust, mis annavad kaubamärgi kaitse erinevas geograafilises ulatuses.

Euroopa Ühenduse kaubamärgiks võivad olla kõik tähised, mida on võimalik graafiliselt kujutada, eelkõige sõnad, sealhulgas isikunimed, kujutised, tähed, arvud ja kaupade kuju ning pakendi kujundus, kui need võimaldavad eristada ühe ettevõtte kaupu või teenuseid teiste ettevõtete omadest.

Tutvudes Eestis registreeritud kaubamärkidega, võib tagasivaatena kinnitada, et Eesti ettevõtted ei valmistunud küllaldaselt oma tooteid ja teenuseid kaitsma kaubamärgi abil.

Eestis on esitatud 55 kaubamärgi taotlust, mis sisaldab sõna "euro", enamikule neist on välja antud kaubamärk. Näiteks: Euro Õlu, EBSA Euro-Baltic Software Alliance, Euro Park, Euro Farmer, Euro Apteek.

Hoolimata kõhnast rahakotist tuleb Eesti ettevõtetel oma eraõigusi veelgi hoolikamalt ja õigel ajal kaitsta nii Eestis kui ka Euroopas.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. November 2011, 14:47
    Otsi:

    Ava täpsem otsing