Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Estonian Air seadis üles lennule registreerimise iseteeninduskioskid
Estonian Air seadis Tallinna lennujaama väljuvate lendude saalis üles
esimesed kaks lennule registreerimise iseteeninduskioskit, teatas ettevõte.
Neis saavad end registreerida sama kuupäeva lennule Estonian Airi otselendude kliendid, kes reisivad üksnes käsipagasiga.
Ise lennule registreerimine on väga lihtne; vajadusel abistavad ja õpetavad
Estonian Airi töötajad. Registreerimiseks sobib magnetribaga papp-pilet, ilma magnetiribata, isekopeeruvaid paberpileteid masin kahjuks lugeda ei oska.
Automaat küsib reisidokumendi olemasolu kohta ning lubab reisijal valida endale istekoha lennukisalongis. Iseteeninduskioski trükitud pardakaart on sarnane seni kasutusel olevaga. Iseteeninduskiosk võimaldab end registreerida ka jätkulennule SASi ja Air France"iga ja saada jätkulennu pardakaardi, kui jätkulend on registreerimiseks avatud.
Iseteeninduskioskis ei saa end lennule registreerida väikelapsega ega erivajadusega reisija, samuti täiskasvanud saatjata reisiv laps, kes tuleb
reisile registreerida teenindusleti ääres. Iseteeninduskioskis ei saa lennule registreerida ka siis, kui tegemist on muudetud broneeringuga või kui on tegu rühmapiletiga (ühes broneeringus on rohkem kui seitsme reisija andmed).