Radiolinja üheksa kuu käive oli 859 miljonit krooni ja ärikasum kasvas 77 protsenti võrreldes möödunud aasta sama perioodiga, teatas etevõte.
Radiolinja Eesti käive oli kolmandas kvartalis 324 miljonit krooni, kasvades 27 protsenti võrreldes möödunud aasta sama perioodiga.
Ettevõtte üheksa kuu käive 859 miljonit krooni on kasvanud võrreldes möödunud aasta sama perioodi tulemusega 23 protsenti (700 MEEK) ning ärikasum kasvas 153 miljoni kroonini, olles 77 protsenti suurem võrreldes möödunud aasta sama perioodiga.
„Radiolinja Eesti juhindub jätkuvalt oma tegevuses eesmärkidest pakkuda klientidele mitmekesiseid teenuslahendusi ja teenindust parima hinnaga,“ kommenteeris selle aasta üheksa kuu majandustegevust Radiolinja Eesti juhatuse liige Andrus Hiiepuu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Selle aasta üheksa kuuga on Radiolinja toonud turule mitmeid uusi teenuseid ja kõnepakette. Oleme loonud personaalklienditeeninduse üksuse, et pakkuda meie personaalklientidele isikliku kliendihaldurit ja parimat teenindust. Oleme avanud Tallinnas ja Tartus personaalkliendi nõustamiskeskused, kus klient saab abi meie teenustega seotud küsimustes,“ lisas Andrus Hiiepuu
Sel aastal lansseeris Radiolinja koostöös Vodafonega uue innovaatilise toote Mobile Connect Card (MCC) - see on sülearvutisse käiv GPRS-kaart, mis võimaldab surfata internetis kõikjal Radiolinja levialas. Erakliendi sektoris tõi ettevõte turule kaks uut teenuslahendust – noortele suunatud Zen-kõnekaardi ja esimesena mobiilside-operaatoritest kõnepaketi vanema generatsiooni esindajatele – Radiolinja Seeniorpakett.
Radiolinja Eestil on 215 300 klienti seisuga 30.09.2004 ning mobiilsideoperaatori GSM-võrgu levialas elab 98% Eesti elanikkonnast. Radiolinja Eesti kuulub Elisa Oyj kontserni koosseisu.