Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Pangad ergutavad püsikliente aktiivsemalt teenuseid tarbima
Lihtsalt niisama ei pea sa ka soodustusi saama, ütleb Nordea panga turundusjuht Signe Anton, kes juurutab hetkel klientide seas uut püsikliendiprogrammi, kus on oluline osa mängida sellel, kui suured summad kliendil pangaga seotud on.
?Igal teenusel on oma hind ja tasuta teenuseid ei ole pangal võimalik osutada,? ütleb Anton. ?Siiamaani on olnud tavaks, et niipea, kui pank midagi tasuta annab, hakatakse seda kasutama mingi teise asja arvel.?
Hansapanga segmendijuhtimise osakonna juhataja Tiina Pihlaku sõnul pole kliendi eesmärk mitte kuuluda mõnda kliendiprogrammi, vaid ta tahab saada head teenindust ja õiglast hinda.
?Klient ootab, et teda väärtustatakse selle eest, kes ta on,? põhjendas Pihlak kliendiprogrammide vajalikkust. ?Et neile ootustele vastata, soovimegi väärtustada pikaajalist ja lojaalset pangasuhet.?
Sampo Panga Personaal- ja jaepanganduse juhi Margus Zuravljovi sõnul on erinevatel klientidel erinevad vajadused ning panga huvi on kliendile nõu anda, kuhu suunda oma rahaasjade ajamisel edasi liikuda.
?Meie huvi on selles, et kliendid hakkaksid meid esimese pangana kasutama ja ka oma palgaraha meile tooks,? sõnab Zuravljov. ?Me ei eelda, et nad peavad mingi arvu tehingud pangas tegema. Kuid kui klient kasutab meie teenuseid rohkem, siis see on kasulik nii talle kui pangale.?
Ühispanga Saldo+ klientide varalist seisu arvesse ei võta ? oluline on vaid see, et klient oleks lojaalne Ühispangale ja kasutaks aktiivselt panga teenuseid. Mis summades, see oluline ei ole.
?Meie jaoks on Saldo+ klubi olnud oluline kanal klientide tarbimisharjumuste muutmisel,? tõdeb Ühispanga PR- ja marketingi divisjoni direktori asetäitja Karl Multer, viidates sellele, et lõviosa eraisikute ülekannetest sooritatakse täna elektrooniliselt.