• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 2251,09%38 772,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,09
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 2251,09%38 772,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,09
  • 26.11.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pangad ergutavad püsikliente aktiivsemalt teenuseid tarbima

Lihtsalt niisama ei pea sa ka soodustusi saama, ütleb Nordea panga turundusjuht Signe Anton, kes juurutab hetkel klientide seas uut püsikliendiprogrammi, kus on oluline osa mängida sellel, kui suured summad kliendil pangaga seotud on.
?Igal teenusel on oma hind ja tasuta teenuseid ei ole pangal võimalik osutada,? ütleb Anton. ?Siiamaani on olnud tavaks, et niipea, kui pank midagi tasuta annab, hakatakse seda kasutama mingi teise asja arvel.?
Hansapanga segmendijuhtimise osakonna juhataja Tiina Pihlaku sõnul pole kliendi eesmärk mitte kuuluda mõnda kliendiprogrammi, vaid ta tahab saada head teenindust ja õiglast hinda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Klient ootab, et teda väärtustatakse selle eest, kes ta on,? põhjendas Pihlak kliendiprogrammide vajalikkust. ?Et neile ootustele vastata, soovimegi väärtustada pikaajalist ja lojaalset pangasuhet.?
Sampo Panga Personaal- ja jaepanganduse juhi Margus Zuravljovi sõnul on erinevatel klientidel erinevad vajadused ning panga huvi on kliendile nõu anda, kuhu suunda oma rahaasjade ajamisel edasi liikuda.
?Meie huvi on selles, et kliendid hakkaksid meid esimese pangana kasutama ja ka oma palgaraha meile tooks,? sõnab Zuravljov. ?Me ei eelda, et nad peavad mingi arvu tehingud pangas tegema. Kuid kui klient kasutab meie teenuseid rohkem, siis see on kasulik nii talle kui pangale.?
Ühispanga Saldo+ klientide varalist seisu arvesse ei võta ? oluline on vaid see, et klient oleks lojaalne Ühispangale ja kasutaks aktiivselt panga teenuseid. Mis summades, see oluline ei ole.
?Meie jaoks on Saldo+ klubi olnud oluline kanal klientide tarbimisharjumuste muutmisel,? tõdeb Ühispanga PR- ja marketingi divisjoni direktori asetäitja Karl Multer, viidates sellele, et lõviosa eraisikute ülekannetest sooritatakse täna elektrooniliselt.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 24 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele