• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Puhkepäeva turismiuudised

    Air France?iga liitunud Hollandi KLM võib hakata lendama Eestisse. Praegu lendab KLM kaks korda päevas Amsterdami ja Riia vahet, võib eeldada, et lende alustatakse ka Vilniusesse ja Tallinna, teatab Reisiekspert. Seni ühendab Amsterdami ja Tallinna kolm korda nädalas Estonian Air.
    USA Continental Airlines müüb soodsalt edasi-tagasi lennupileteid Põhja-Ameerikasse. Hinnad algusega Tallinnast: New York 5500 kr; Baltimore, Boston ja Philadelphia 5800 kr; Chicago, Cincinnati, Detroit, Minneapolis, Montreal, Saint Louis ja Toronto 7000 kr; Miami ja Orlando 6400 kr; Dallas, Houston, New Orleans, Denver, Las Vegas, Los Angeles, Phoenix, Salt Lake City, San Francisco ja Seattle 6700 kr. Lisanduvad lennujaamamaksud ca 2000 kr. Lühim lubatud sihtkohas viibimise aeg on kaks ööd, sh öö vastu pühapäeva. Sihtkohas võib viibida kuni kuus kuud. Viimane väljalennukuupäev on 31. detsember. Reisiperioodi sisse ei tohi jääda 18.?24. detsember.
    Icelandair pakub pileteid algusega Tallinnast järgmistesse USA linnadesse: New York, Washington ja Boston 6800 kr; Orlando ja Minneapolis 7500 kr. Hinnad kehtivad edasi-tagasilendudele algusega Tallinnast, lisanduvad lennujaamamaksud ca 2000 kr. Reisiperiood kestab 31. märtsini, New Yorki saab lennata 11. märtsist. Maksimaalselt võib USAs olla ühe kuu. Islandi pealinnas Reykjavikis on mõlemal suunal lubatud tasuta vahepeatus kolm ööd.
    Lennufirma SAS teeb ka tänavu nn jõulukalendri kampaania, igal hommikul detsembri esimesest päevast kuni jõuluõhtuni leiab sealt sooduspakkumisi. SASi jõulukalendri akende taga peidab end 24 odavlennuhinda, iga hind kehtib vaid 24 tundi. Soodushindade saamiseks tuleb täita SASi kodulehel kontaktandmete väljad ja jääda ootama igahommikust e-kirja. SAS korraldas Euroopas sarnase jõulukampaania ka eelmise aasta detsembris.
    Autor: ÄP
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Räägime sellest, mis nägu on töökius ja töökiusaja
Töökiusu vastu seismiseks läheb tarvis sama, mis teistegi ühiskondlike probleemide puhul – rääkimise jõudu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Töökiusu vastu seismiseks läheb tarvis sama, mis teistegi ühiskondlike probleemide puhul – rääkimise jõudu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Aasia turud on täna tõusnud
Aasia aktsiaturud ja regiooni suuremad valuutad täna üldiselt tõusid, samas oli ka turge, kus aktsiad odavnesid. Investorid ootavad jätkuvalt täiendavat infot koroonaviiruse omikrontüve kohta, vahendab Reuters
Aasia aktsiaturud ja regiooni suuremad valuutad täna üldiselt tõusid, samas oli ka turge, kus aktsiad odavnesid. Investorid ootavad jätkuvalt täiendavat infot koroonaviiruse omikrontüve kohta, vahendab Reuters
Kuidas ettevõttesiseseid dokumente kiiremini digiallkirjastada?
Pandeemia saabudes püüdsid kõik ettevõtted, kellel see võimalik oli, suunata oma töötajad kodukontoritesse ning seetõttu võtsid kasutusele mitmeid kaugtöövahendeid, et administratiivsed protsessid kiirelt digitaliseerida. Müügiosakondadest juriidiliste osakondadeni – kõik olid mõjutatud ja kõigi osakondade töötajatest said administratiivsed dokumentidele e-posti vahendusel digiallkirjade kogujad. Kuid kas tegelikult e-posti vahendusel digiallkirjade kogumine on parim viis ja mis on võimalused selle protsessi efektiivsemaks lahendamiseks?
Pandeemia saabudes püüdsid kõik ettevõtted, kellel see võimalik oli, suunata oma töötajad kodukontoritesse ning seetõttu võtsid kasutusele mitmeid kaugtöövahendeid, et administratiivsed protsessid kiirelt digitaliseerida. Müügiosakondadest juriidiliste osakondadeni – kõik olid mõjutatud ja kõigi osakondade töötajatest said administratiivsed dokumentidele e-posti vahendusel digiallkirjade kogujad. Kuid kas tegelikult e-posti vahendusel digiallkirjade kogumine on parim viis ja mis on võimalused selle protsessi efektiivsemaks lahendamiseks?
Laevnikud: LNG on mööduv nähtus ja vesinikul pole tulevikku
Veeldatud maagaasil (LNG) pole fossiilse päritolu tõttu laevanduses tulevikku, aga vesinikku merel kasutada ka ei saa, tõdevad Eesti suurte laevafirmade juhid.
Veeldatud maagaasil (LNG) pole fossiilse päritolu tõttu laevanduses tulevikku, aga vesinikku merel kasutada ka ei saa, tõdevad Eesti suurte laevafirmade juhid.