Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mööbel tuleb koju kauplust külastamata
Onshop OÜ juhatuse liige Peep Kuld leiab, et põhiliseks miinuseks mööbli ostmisel internetist peetakse seda, et tooteid pole võimalik enne ostmist käega katsuda.
?Tegelikkuses ei erine meilt mööbli ostmine oluliselt tavapoest ostmisest,? arvab Kuld. ?Suure osa tavapoodides müüdava kauba puhul on ka nii, et tooteid pole võimalik kohapeal näha, kliendile antakse kataloog ja klient peab sealt kauba tellima, ilma et oleks seda enne näinud.?
Kuld ütleb, et nende ettevõtte puhul on nii, et klient võib ostetud toote soovi korral 14 päeva jooksul tagastada, kui see ei vasta tema ootustele. ?Seega tal tekib võimalus toodet katsuda ja oma interjööris vaadata,? selgitab Kuld. ?Selliseid tagastamistingimusi tavapoed ei paku. Samas püüame igati kompenseerida seda, et inimene ei saa kaupa enne tellimist lähedalt vaadata, andes maksimaalselt head ja ülevaatlikku infot toote kohta oma poes
www.on24.ee nii piltide kui ka tekstina, klienditeenindajad annavad telefoni- ja e-maili teel lisainfot ning saadame materjalinäidiseid klientidele koju.?
Lisaks leiab Kuld, et klient võidab ostu sooritades ka rahaliselt.
?Vähemalt transpordikulu võidab ta igal juhul, kuna meie hinnatase on sama või veidi odavam võrreldes tavapoodidega, kuid hind sisaldab ka transporti kliendile koju,? väidab Kuld.
?Meil on ka võimalik registreeruda püsikliendiks, mis annab rahalisi soodustusi: registreerudes saab inimene oma isiklikule kliendikontole 25 krooni ning iga kahe nädala tagant laekub sinna veel kümme krooni sõltumata sellest, kas klient ostab midagi või mitte.?
Kuldi sõnul on internetist tellida mugav ja aja- ning närvikulu oluliselt väiksem. Ta lisab ka, et oluline eelis on suur tootevalik.
?Pakume üle 2000 erineva toote. Tavapoed pole reeglina võimelised nii suurt tootevalikut pakkuma nende müügi- ja laopinna piiratuse tõttu,? räägib Kuld.
Interneti Kaubakeskus ASi tegevdirektor Erko Kundla sõnul on interneti plussid eelkõige mugavuses ja ka odavuses. ?Interneti teel müümine on nimelt palju vähem kulukas, piisab vaid veebilehest ja toetavast reklaamist,? leiab Kundla. ?Üks klienditeenindaja suudab hallata kümneid tellimusi päevas, saata tellimused edasi tootjatele ja organiseerida kohalevedu kulleri või posti kaudu.?
Kaubavalik võib Kundla arvates olla isegi suurem, kui tavakaupluses, toodete fotod saab panna internetti ja pole vaja eraldi kaupluse pinda.
?Logistika on tavaliselt organiseeritud otse tootjalt ostjale, kõik taandub ainult vajalike dokumentide vormistamisele,? leiab Kundla. ?Kuna Interneti Kaubakeskuses anname lisaks välja paberkataloogi, siis meie veebileht on rohkem toetava iseloomuga ja see ei ole põhiline müügikanal. Meie veebilehe tarkvara on selline, et üle veebi tehtud tellimused satuvad otse andmebaasi koos telefoni teel tehtud tellimustega, nii et tegelikult hoiame kokku klienditeenindaja aega,? räägib Kundla.