Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
VP Market: me ei too Eestisse ainult konkurentsi, vaid ka võimaluse äri teha
VP Marketi juhatuse esimehe Ignas Staskeviciuse sõnul ei too Leedu kaubanduskontsern Eestisse ainult konkurentsi, vaid ka võimaluse äri teha.
Staskevicius nimetas eile Eesti Väliskaubanduse Liidu korraldatud Leedu-teemalisel seminaril koostöövõimalustest siinsete ettevõtjatega rääkides näiteks kinnisvaratehinguid: ?Me rendime pindasid, 30-40% osas tegutseme endale kuuluvatel kaubanduspindadel.? Ta lisas, et VP Market on võimalusel oma pindasid ka väiksematele ettevõtetele edasi rentinud.
Samuti viitas Staskevicius koostööle kohaliku tööstusega, kellelt ostetakse kaupa. Teadaolevalt pole leedulastel veel õnnestunud leida Eestist kedagi, kes hakkaks VP Marketile tootma private labelŽi tooteid.
Staskeviciuse sõnul loodab VP Market aastaks 2010 ühtlustada oma logistika- ja ostusüsteemi Baltimaades, seni tegutseb Leedus-Lätis-Eestis kolm erinevat organisatsiooni.
Kontserni lähemaid laienemisplaane Eestis valgustades jäi Staskevicius tagasihoidlikuks, mainides ollakse paindlikud ja avatud võimalikele pakkumistele. ?Oleme ostnud mõned kinnistud, kus saab arendada ostukeskusi,? märkis ta.
Tallinnas on VP Market ära ostnud Kullerkupu poe ja turu Õismäel, samuti Kännu Kuke kompleksi Mustamäel.
Sel aastal avab praegu 10 T-Marketiga tegutsev VP Market Eestis veel kolm poodi. ?Järgmisel aastal plaanime avada minimaalselt 20 uut poodi ning alustada suurema, Maxiam formaadiga,? ütles Staskevicius.
?Saan aru, et tegevuse käimalükkamine ja heade suhete loomine siin ei tule kiirelt. Kuid tagasiteed pole, me aktsionäride antud kohustus on väga kindel,? ütles Staskevicius.