• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ravimitootjad on hädas

    Pfizeri aktsia tegi reedel investorite meele mõruks. Aktsia hind kukkus 11,15 protsenti, 25,75 dollarile.
    Ravimitootja teatas reedel, et nende valuvaigisti Celebrex kahekordistas ühe uuringu kohaselt südameataki riski. New York Times kirjutas, et see on näide, kuidas ravimitootjad turustavad valuvaigisteid, mis ei täida ootusi.
    Terviseriske suurendanud Celebrex ja Mercki poolt septembris tagasi kutsutud valuvaigisti Vioxx on ravimid, mille USA toidu- ja ravimijärelevalve amet (FDA) on lasknud kasutusse kiirmenetluse korras. Ettevõtted reklaamisid neid revolutsiooniliste ravimitena, mis aitavad valuga toime tulla ja päästa elusid.
    Pfizer suurendas selle aasta üheksa kuuga Celebrexi turustamiskulusid mullu sama perioodiga võrreldes 55 protsenti, 71,2 mln dollarile.
    Sellistel ravimitootjatel nagu Pfizer, Eli Lilly ja AstraZeneca on probleeme uute ravimite väljatöötamisega. Kui 1996. aastal andis FDA loa 53 ravimi kasutamiseks, siis 2003. aastal tuli vaid 21 luba. Samal ajal on ravimitootjad uurimiskulutusi peaaegu kahekordistanud, 33 miljardi dollarini aastas.
    Ravimitootjad on püüdnud ravimiuuringute allakäiku tasa teha, suurendades olemasolevate ravimite turunduskulusid, tõstes ravimite hindu ja püüdes pikendada patente.
    Sanford C. Bernsteini analüütik Richard Evans ütles, et investorid annavad tõenäoliselt ravimitootjatele signaali: kärpige uurimiskulutusi, kui te ei suuda uusi ravimeid välja töötada.
    Pole ime, kui selle pärast langeb ravimitootjate maine ühiskonnas ja investorite seas. Seda võib nimetada reputatsiooniriskiks.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Räägime sellest, mis nägu on töökius ja töökiusaja
Töökiusu vastu seismiseks läheb tarvis sama, mis teistegi ühiskondlike probleemide puhul – rääkimise jõudu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Töökiusu vastu seismiseks läheb tarvis sama, mis teistegi ühiskondlike probleemide puhul – rääkimise jõudu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Aasia turud on täna tõusnud
Aasia aktsiaturud ja regiooni suuremad valuutad täna üldiselt tõusid, samas oli ka turge, kus aktsiad odavnesid. Investorid ootavad jätkuvalt täiendavat infot koroonaviiruse omikrontüve kohta, vahendab Reuters
Aasia aktsiaturud ja regiooni suuremad valuutad täna üldiselt tõusid, samas oli ka turge, kus aktsiad odavnesid. Investorid ootavad jätkuvalt täiendavat infot koroonaviiruse omikrontüve kohta, vahendab Reuters
Kuidas ettevõttesiseseid dokumente kiiremini digiallkirjastada?
Pandeemia saabudes püüdsid kõik ettevõtted, kellel see võimalik oli, suunata oma töötajad kodukontoritesse ning seetõttu võtsid kasutusele mitmeid kaugtöövahendeid, et administratiivsed protsessid kiirelt digitaliseerida. Müügiosakondadest juriidiliste osakondadeni – kõik olid mõjutatud ja kõigi osakondade töötajatest said administratiivsed dokumentidele e-posti vahendusel digiallkirjade kogujad. Kuid kas tegelikult e-posti vahendusel digiallkirjade kogumine on parim viis ja mis on võimalused selle protsessi efektiivsemaks lahendamiseks?
Pandeemia saabudes püüdsid kõik ettevõtted, kellel see võimalik oli, suunata oma töötajad kodukontoritesse ning seetõttu võtsid kasutusele mitmeid kaugtöövahendeid, et administratiivsed protsessid kiirelt digitaliseerida. Müügiosakondadest juriidiliste osakondadeni – kõik olid mõjutatud ja kõigi osakondade töötajatest said administratiivsed dokumentidele e-posti vahendusel digiallkirjade kogujad. Kuid kas tegelikult e-posti vahendusel digiallkirjade kogumine on parim viis ja mis on võimalused selle protsessi efektiivsemaks lahendamiseks?
Laevnikud: LNG on mööduv nähtus ja vesinikul pole tulevikku
Veeldatud maagaasil (LNG) pole fossiilse päritolu tõttu laevanduses tulevikku, aga vesinikku merel kasutada ka ei saa, tõdevad Eesti suurte laevafirmade juhid.
Veeldatud maagaasil (LNG) pole fossiilse päritolu tõttu laevanduses tulevikku, aga vesinikku merel kasutada ka ei saa, tõdevad Eesti suurte laevafirmade juhid.