• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Telekanal 3+ püüab venekeelset reklaami

    Selle sammuga loodab TV3 osa saada venekeelse televisiooni reklaamimahtude kasvust. Hetkel moodustab venekeelse reklaami osa siinsest telereklaamiturust umbes kümnendiku, mida on väga vähe võrreldes venekeelse populatsiooni osakaaluga.
    ?Potentsiaal on väga tugev,? kinnitas TV3 tegevdirektor Toomas Vara, rääkides reklaamimüügi perspektiividest uude venekeelsesse kanalisse. ?Kui täna läheb sinna turule jämedalt kümme protsenti reklaamirahast, siis me arvame, et see hakkab vaikselt kasvama.?
    Kuna üldist reklaamituru hüppelist kasvu oodata ei ole, siis läheb mingi osa reklaamirahast eestikeelsetest kanalitest ilmselt üle. ?Need proportsioonid on lihtsalt siiani paigast ära olnud,? rääkis Agne Vilt meediaagentuurist Via Media.
    Kiiret edu esimesel aastal 3+ile ei oodata, kuna ollakse teadlikud, et PBK näol on neil ees väga tugev konkurent. ?Me saame aru, et oleme veidi nõrgemad kui PBK,? sõnas Vara. ?Äriplaanis ei ole me ennast väga agressiivseks kirjutanud.?
    Kanali kontseptsioon on enam-vähem sama, mis ka TV3-l. Näitamisele tulevad venekeelselt pealeloetuna samad filmid mis TV3s. Vaadata saab 3+i kas kaabeltelevisiooni või Viasati vahendusel. Lätis on sarnane venekeelse televisiooni projekt TV3-l juba edukalt käivitunud.
    Suuri investeeringuid uus kanal ei nõudnud, kuna programm ja paljude saadete ning filmide õigused on firmal juba olemas, jäi vaid tehniline pool.
    Ka reklaami ja meediaekspertide hinnangul on Eesti turul venekeelse tarbijani jõudmiseks vaja eraldi kanalit. Põhjuseks on see, et siinsed mitteeestlased vaatavad eestikeelseid kanaleid minimaalselt. Novembris veetis mitteeestlane keskmiselt vaid 5% neid kanaleid vaadates. ?See ei ole ilmselgelt piisav mitte-eestlasteni jõudmiseks,? sõnas OÜ Mediapooli tegevjuht Raigo Piibar.
    Suuremat populaarsust ei ole võitnud ka üksikud riigitelevisiooni venekeelsed saated. ?Nagu me teame, ETV venekeelseid saateid ei vaata sisuliselt keegi,? sõnas Vara.
    ?Ma arvan, et see segment on täiesti olemas,? kinnitas ka OÜ AGE Reklaam tegevjuht Janar Toomesso. Põhjuseks on tema hinnangul see, et täna vaatab valdav osa Eesti venekeelsest vaatajaskonnast venekeelseid satelliitkanaleid.
    Reklaamitegijate poole pealt tuleb Toomesso sõnul kindlasti arvestada, kas sihtrühmaks on venelased või eestlased. ?Meil on näiteks üks vene keelt kõnelev inimene tööl, tema on oma nägemusega lisanud küll tajumist, kuidas selle sihtrühmaga rohkem suhelda,? rääkis ta.
    Kuna 3+ ja TV3 vaatajaskonnad kuigivõrd ei kattu, siis peamised reklaamikliendid on kanalitel samad, erinevused võivad tulla vaid väiksemate klientide puhul.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Indrek Teder: raha räägib. Endiselt
Mõnedes Euroopa riikides on jätkuvalt esiplaanil äri- ja majanduslikud huvid, mitte sõda Ukrainas. Ja seda täiesti avalikult, kirjutab endine õiguskantsler Indrek Teder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Mõnedes Euroopa riikides on jätkuvalt esiplaanil äri- ja majanduslikud huvid, mitte sõda Ukrainas. Ja seda täiesti avalikult, kirjutab endine õiguskantsler Indrek Teder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA uute kodude müük langes 9 aasta kiireimas tempos Kõrged laenuintressid survestavad nõudlust
USAs langes uute kodude müük aprillis viimase üheksa aasta kiireimas tempos, nõudlust mõjutasid negatiivselt kõrge inflatsioon ning kodulaenu intresside hüppeline tõus, vahendab Bloomberg.
USAs langes uute kodude müük aprillis viimase üheksa aasta kiireimas tempos, nõudlust mõjutasid negatiivselt kõrge inflatsioon ning kodulaenu intresside hüppeline tõus, vahendab Bloomberg.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Töötajad peavad mainekaks tööandjaks energiafirmat, tudengid Microsofti
Töötavate inimeste jaoks on kõige atraktiivsemad tööandjad riigi või kohaliku omavalitsuse infrastruktuuriettevõtted, tudengid hindavad Microsofti Eesti arenduskeskust, LHVd ja Pipedrive’i, näitab Kantar Emori tööandjate maine pingerida.
Töötavate inimeste jaoks on kõige atraktiivsemad tööandjad riigi või kohaliku omavalitsuse infrastruktuuriettevõtted, tudengid hindavad Microsofti Eesti arenduskeskust, LHVd ja Pipedrive’i, näitab Kantar Emori tööandjate maine pingerida.
Parim juht Madis Toomsalu: Eesti parim juht on hoopis mu ema
Konkursi parim juht 2022 ja LHV Grupi juht Madis Toomsalu rääkis tunnustuse teada saamise järel, et peab Eesti parimaks juhiks hoopis oma ema.
Konkursi parim juht 2022 ja LHV Grupi juht Madis Toomsalu rääkis tunnustuse teada saamise järel, et peab Eesti parimaks juhiks hoopis oma ema.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.