• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vaateaken meelitab poodidesse

    ?Vaateaken on selline koht, kus olevad asjad peavad olema pärlid, mis tõmbavad inimesi majja,? kinnitab ASi Tallinna Kaubamaja väljapaneku juht Liina Männamaa. ?Selliseid inimesi on väga palju, kes ise ei hakka enam üldse valima, vaid ütlevad, et nad tahavad just täpselt seda saada, mis vaateaknal väljas.?
    ?Kui sa kaupu oma võimalikel presentatsioonipindadel hästi ja osavalt näitad, siis ostjal tekib soov sisse tulla ja seda lähemalt vaadata,? nõustub ASi Stockmann turundusjuht Lea Endrikson, kes ise mõnigi kord just Kaubamaja vaateaknaid imetlemas käib. ?Ja kui ostja on sees, siis osav müüja müüb selle toote ka maha.?
    Vaateakende kujunduse peale mõtlemisega alustatakse enamasti juba vähemalt pool aastat enne jõule. Kaubamaja saab esimesed ideed veebruaris-märtsis toimuvatelt messidelt, Baltika asus vitriini sobivaid ?lumepalle? otsima suvel.
    ?Suured ketid peavad arvestama sellega, et lahendus peab olema kasutatav kõigis riikides,? põhjendab ASi Baltika turundusjuht Anu-Mall Naarits.
    Ühtne on kontseptsioon ka Tallinna ja Tartu Kaubamajas. ?Et asi tuleks terve kontserni peale sarnane, mitte igaüks ise ei nikerda kusagil, vaid lähtutakse ühisest punktist,? selgitab Männamaa.
    Stockmann on teistest ses suhtes erinev, et neil on küll kampaaniaplaan, ent konkreetne vaateaken sünnib vahetult enne jõuluaja algust. ?Stockmannis on hästi pikad traditsioonid, me päris hullata ja hulluda akendel ei saa,? tõdeb Endrikson samas ilma suurema kahjutundeta.
    Tänavu investeeris Baltika kõigi kaupluste vaateakende kujundamisele umbes 70 000 krooni, mis ei jagunenud võrdselt kõigi 78 kaupluse vahel, vaid suuremad poed said kallimad erilahendused. Kaubamaja kulutas Tallinnas ja Tartus kokku 200 000 ? 250 000 krooni. Stockmann oma jõuluakende maksumusest rääkida ei taha, kuid Endrikson möönab, et ilmselt jäi nende kulutatud summa samadesse sadadesse Kaubamajaga.
    Hoopis ilma vaateakendeta peab hakkama saama elektroonikakett AS Onoff Eesti, mille turundusjuht Liina Loko sõnul investeeritakse siiski poe sisekujundusse.
    Loko on veendunud, et poodi sissemeelitamiseks peab inimesel siiski olema ostueeldus. ?Kuivõrd vaateaken müügile kaasa aitab, seda ma öelda ei oska, aga hea imago loomisele aitab kaasa küll.?
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Paljusid hullutanud investeering tegi rikkaks vaid ühe mehe
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
Parim juht Madis Toomsalu ei seadnud LHVsse minnes karjäärirada ette
„Parim juht 2022“ tiitili pälvis LHV Grupi juht Madis Toomsalu. Ta on rääkinud juhiks saamisest ja olemisest Äripäeva raadios, ent ka tema kollegid võtsid vaevaks parimat juhti kiita.
„Parim juht 2022“ tiitili pälvis LHV Grupi juht Madis Toomsalu. Ta on rääkinud juhiks saamisest ja olemisest Äripäeva raadios, ent ka tema kollegid võtsid vaevaks parimat juhti kiita.
Raadiohitid: hinnatõususest ja investeerimisest
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Raadiohommikus: investeerimistarkus, kriisistrateegiad ja parim juht
Reedeses hommikuprogrammis räägime investeerimisest, kriisistrateegiatest ja juhtimisest.
Reedeses hommikuprogrammis räägime investeerimisest, kriisistrateegiatest ja juhtimisest.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.