• OMX Baltic0,72%268,18
  • OMX Riga−0,47%878,22
  • OMX Tallinn0,92%1 715,43
  • OMX Vilnius0,48%1 039
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,07%8 293,03
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,91
  • OMX Baltic0,72%268,18
  • OMX Riga−0,47%878,22
  • OMX Tallinn0,92%1 715,43
  • OMX Vilnius0,48%1 039
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,07%8 293,03
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,91
  • 04.01.05, 15:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Automüük ületas mullu maagilise 20 000 piiri

Lõppenud aastal müüsid Eesti uute autode müüjad ühtekokku 20 655 uut sõidukit, millega esmakordselt ületati maagiline 20 000 sõiduki piir.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) andmetel müüsid meie uute sõidukite müüjad 2004. aastal 16 456 uut sõiduautot, 3112 tarbesõidukit ja re-ekspordiks 905 sõidukit. Kokku 20 655 sõidukit, mida on üle tuhande auto rohkem kui 2003. aastal.
Sõiduautode müügis edestati 2003. aastat 680 auto võrra, müüduim automark oli 1912 sõiduautoga Toyota. Talle järgnesid pika vahemaa järel üsna võrdsete müügitulemustega Mazda (1265), Volkswagen (1244), Peugeot (1240) ja Renault (1223). Tuhande müüdud sõiduauto piiri ületasid ka Honda (1182) ja Citroen (1041).
Tarbesõidukeid müüdi mullu 3112 ehk 130 sõidukit rohkem kui aastal 2003. Müüduim tarbesõidukimark oli Mercedes-Benz 458 sõidukiga, millest jäid napilt maha Citroen 435 ja Renault 429 tarbesõidukiga.
Mullusest automüügist saab lähemalt lugeda reedese Äripäeva auto- ja teisipäevase lehe transpordirubriigist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 12:07
Tallinki keskkonnaalased jõupingutused kannavad vilja
Kuigi laevandussektoris on regulatsioonide hulk muret tekitavalt suur ja uue põlvkonna lahendusi kütuse tarbimisel pole, on Tallink pühendunud olemasolevate süsteemide parendamisele ja toonud sõitma ka uusi aluseid, ikka selleks, et CO jalajälge vähendada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele