• OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,4%6 073,95
  • DOW 300,57%44 960,97
  • Nasdaq 0,89%19 655,1
  • FTSE 100−0,29%8 335,38
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,56
  • OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,4%6 073,95
  • DOW 300,57%44 960,97
  • Nasdaq 0,89%19 655,1
  • FTSE 100−0,29%8 335,38
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,56
  • 10.01.05, 13:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn teeb Soomes reklaamikampaania

Tallinna ettevõtlusamet alustas Soomes talvise Tallinna kui turismisihtkoha tutvustamist.
600 000 krooni maksva kampaaniaga tahetakse tõsta Tallinna külastuste ja ööbimiste arvu aasta alguskuudel, mis on Tallinna turismisektori jaoks kõige raskemad, teatas Tallinna pressiteenistus.
Tallinna ettevõtlusameti turismiosakonna juhataja Evelin Tsirgi sõnul ei vaja Helsingi ja selle lähiümbruse elanikud Tallinna lühireisi planeerimiseks palju aega, küll aga uusi põhjuseid. 'Turunduskampaania eesmärgiks on motiveerida põhjanaabreid talvise Tallinna külastusele - lubada endale lõõgastavat spa-d, nautida rahvusooper Estonia etendusi ja teisi kultuurisündmusi,' märkis Tsirk. 'Mitmesuguste eripakkumistega on kampaaniasse kaasatud ka Tallinna majutusettevõtted.'
Ühtlasi osaleb Tallinn ka 20.-23. jaanuarini Helsingis toimuval Skandinaavia suurimal rahvusvahelisel turismimessil Matka 2005.
Info Tallinnas toimuva ja vaatamisväärsuste kohta, nii nagu ka eripakkumiste kohta on leitav Tallinna soomekeelsel turismiveebil www.tourism.tallinn.ee , selle külastajatel on võimalus võita auhindu, mis on välja pannud Tallink ja hotellid L"Ermitage, Uniquestay ja Radisson SAS.
Kuigi soomlaste osakaal Tallinna väliskülastajate seas on alates 90-ndate keskpaigast langenud, on nad siiski seni 64%-ga kõikidest väliskülastajatest Tallinna peamine sihtturg.
Aastatel 2002-2003 tegi Tallinna saabunud soome turistide (ööbimisega külastajate) arv läbi languse, eelmist aastat võib aga pidada rekordaastaks - Soomest pärit turistide arv kasvas esialgsetel andmetel 25% ning ületas senise, 2001. aastast pärit rekordi.
Ainult ostureisile tulijate osa on aasta-aastalt langenud, samas kasvab nende soomlaste osa, kes lisaks ostureisile tutvuvad siin ka vaatamisväärsustega.
Tallinna Ettevõtlusamet viis ka 2002. ja 2003.aastal Soomes läbi talvist Tallinna tutvustavaid kampaaniaid. Tookord oli erinevalt tänavusest kampaaniast eesmärgiks võita uusi soomlastest külastajaid juurde aasta lõpus - novembris ja detsembris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele