• OMX Baltic0,24%268,63
  • OMX Riga−0,65%872,33
  • OMX Tallinn−0,19%1 715,33
  • OMX Vilnius0,44%1 047,72
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 1000,09%8 343,32
  • Nikkei 2250,3%39 395,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,53
  • OMX Baltic0,24%268,63
  • OMX Riga−0,65%872,33
  • OMX Tallinn−0,19%1 715,33
  • OMX Vilnius0,44%1 047,72
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 1000,09%8 343,32
  • Nikkei 2250,3%39 395,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,53
  • 12.01.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hinnatõus toetas Copterline?i käivet

Kauppalehti kirjutas, et ettevõttel jäi n-ö leidmata 15 000 reisijat, mida veel mullu kevadel lubati. Juhatuse esimees Kari Ljungberg selgitas vahet sellega, et suvel 2004 oli kopterilende vähem kui suvel 2003. Reisijate arvu mõjutas ka hinnapoliitika. Copterline tõstis tunduvalt piletihinda ja vähendas sooduspakkumisi.
Firmajuhid, kes Copterline?i 18minutilist lendu kasutavad, on kurtnud, et sõiduplaanidest tihti ei peeta kinni ja osa reise jääb ära. Ljungbergi sõnul põhjustas seda eelmise aasta augustis jõustunud nõue, et lendurid peavad pidama kohustuslikke pause, kuid nüüd on uues sõiduplaanis see juba arvesse võetud.
Eurodes oli Copterline?i Tallinna-lendude müük mullu 10% kasvanud ja eriti aasta viimases kvartalis. Siis kasvas reisijate arv neljandiku ja hinnad viiendiku võrreldes 2003. sama perioodiga.
Üheksa kopteriga lendava firma käive 2004. aastal oli ligi 14 miljonit eurot (219 miljonit krooni), üle 2 miljoni võrra rohkem kui 2003. aastal. Ettevõttes töötab sada inimest.
Lähikuudel otsustab ettevõte, kas osta uus, 24kohaline kopter, mis hakkaks lendama 2006. aasta lõpus. Välistatud pole liini avamine Helsingist Riiga, samuti lennuühendus Turu ja Tallinna vahel.
Autor: ÄP

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 13:49
Mikrokraadiprogramm, täiendusõpe, avatud õpe – mis need on?
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele