Pakkide arv on kasvanud koguni 80 protsenti, teatas ettevõte.
BLS Eesti 2004. aasta majandustulemused näitavad saadetiste mahu kasvu 80 protsendi võrra, teatas ettevõte. Keskmiselt päevas saadetavate pakkide arv on tõusnud ligi kome tuhandeni.
BLS Eesti tegevdirektori Janek Juhansoni sõnul näitavad tulemused Eesti kullerituru üldist kasvu, mille üheks põhjuseks võib pidada ühinemist ning kaubavahetuse elavnemist Euroopa Liiduga. ?Meie ettevõtte suurim muutus oli kindlasti astumine GeoPosti gruppi, mis võimaldab meil nüüd oma kliente veelgi paremini teenindada kogu Euroopa turul,? lisas ta.
?Pakkide arvu kasv 80 protsendi võrra on tõenäoliselt seletatav asjaoluga, et kallite suurte laopindade haldamise asemel eelistavad firmad oma kaubavahetuses saata pigem väiksemaid pakke, aga tihedamini,? selgitas Juhanson.
Jõudsalt on kasvanud ka BLS Eesti neljanda kvartali tulemused ? käive moodustas 11,52 miljonit krooni, mis on 2003. aasta sama perioodiga võrreldes 51% rohkem.
Eelmise aasta septembrist kuulub Baltic Logistic Systems Eesti GeoPosti alla, mis on maailma juhtivaid posti- ja kulleriteenuse pakkujaid, tegutsedes rohkem kui 30 riigis. BLS Eesti esindab Bizpaki ja DPD kaubamärke. Bizpak on ainus kulleriteenus, mis on spetsialiseerunud Balti turule.
Autor: ÄP
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.