• OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,39
  • OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,39
  • 18.01.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kasutagem katastroofe

On tavaline katastroofihommik. Veel unesegane pilk libiseb üle kohvikõrvase värske Eesti Päevalehe esikaane, millel laiutab hiiglaslik üles­rebitud kuusk Pärnumaalt. Selle kõrval on juba õige tilluke Aasia tsunami ohver ning järsku hiigelsuur surmakuulutust meenutav pealkiri ?Ülemiste kutsub sukelduma!?, mille all väikselt turvaline viide ?Loe lk 5?.
Võib-olla olin lihtsalt unine. Võib-olla sundis kätt tagant ajusoppi jäänud uudis Ülemiste järve veetaseme ootamatust tõusust. Või oli hoopis tegu väga oskusliku meediaplaneerimisega, kliendi, lehe- ning reklaamiinimeste koostööga. Või oli see lihtsalt juhus, et see iseenesest mõttetu lause selle 5 sekundi jooksul, mis ajakirjanikel-reklaamijatel hommikuti lugeja tähelepanu võitmiseks on jäetud, mind täielikult enda võimusesse haaras.
Pole siin midagi juhuslikku. 5. leheküljelt leidsin ostukeskuse keskpärase sooduskampaaniareklaami, mis kutsub põhja läinud hindadele järele sukelduma. Natuke tobe, aga hea tunne. Lõpuks ometi on seda tehtud. Miks mitte ühendada hinnasõjad sündmustega Iraagis või panna hinnapommid plahvatama Beslani koolimaja kõrval? Andke aga tuld!
Miks peaks hirmsate uudiste kajastamise au vaid ajakirjanikele jääma, kui reklaam võib samal ajal riisuda koore?
Kui meediainimesed reklaamijate ja lehetegijatega ka edaspidi kliendi lahkel loal selliseid tükke teevad, võib lugejatel tulevikus olla nauditavaid reklaamielamusi palju rohkem. Ja see, kes suudab kesk kaost soodushinnaga aksessuaare müüa, on ikka kõva mees küll.
Autor: Made Rässa

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele