Mobiilioperaatorid üritavad teise võrku kolida soovivad kliente ümber veenda, pakkudes neile hinnasoodustusi, mis ametlikus hinnakirjas ei kajastu.
Eesti Päevalehe andmetel on vähemalt üks operaator pakkunud lahkuda soovivatele klientidele võimalust helistada valitud sõpradele hinnaga, mis on hinnakirjas kajastuvast sõbrahinnast soodsam. Operaator ei soovi aga end avalikustada, kartes erisoodustusi nõudvate klientide tulva.
Enamik operaatoreid tunnistab aga avalikult, et kui praegu suhteliselt loid numbriliikuvus hoo sisse saab, ei ole välistatud eripakkumised klientide tagasivõitmiseks.
Kõik operaatorid aga tunnistavad, et lahkuda soovijatelt küsitakse, miks nad teenusega rahul pole ning kliendi huvi korral pakutakse liitumist mõne soodsama paketiga.
Sideameti hinnangul on erisoodustuste tegemine üksikutele klientidele vastuolus telekommunikatsiooniseadusega. ?Kui pakutakse head hinda ühele kliendile, siis peab head hinda pakkuma ka teistele samadele tingimustele vastavatele klientidele. Soodustusi ei saa teha inimese näo või firma nime järgi,? ütles sideameti peadirektori asetäitja Mihkel Viskus.
Seotud lood
Lisatud interaktiivne kaart Läänemereriikide tänase olukorraga töötuskindlustussüsteemis
Täna näib mõeldamatu tegutseda ja töötada riigis, kus puudub töötukassa ning töötuskindlustus. Ometi kaheldi veel paar aastakümmet tagasi Eestis sotsiaalsüsteemi rajama asudes selle vajalikkuses sügavalt. Veenmist, et tegu on tõesti olulise asjaga, oli selle algatajatel omajagu.