• OMX Baltic0,17%268,09
  • OMX Riga−0,35%872,74
  • OMX Tallinn−0,37%1 712,25
  • OMX Vilnius0,48%1 044,69
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,34%8 330,91
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,63
  • OMX Baltic0,17%268,09
  • OMX Riga−0,35%872,74
  • OMX Tallinn−0,37%1 712,25
  • OMX Vilnius0,48%1 044,69
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,34%8 330,91
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,63
  • 20.01.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetifirma Yahoo! suutis kvartalikasumi kolmekordistada

Maailma kõige külastavama internetikeskkonna neljanda kvartali kasum ulatus 373 miljoni dollarini ehk 0,25 dollarini aktsia kohta. Arvestamata Google?i aktsiate müügilt saadud erakorralist tulu, ulatus kasum 0,13 dollarini aktsia kohta (aasta varem 0,05 dollarit).
Yahoo! käive kasvas võrreldes 2003. aasta viimase kvartaliga 62%, ulatudes 1,08 miljardi dollarini.
Yahoo! tootmisjuht Dan Rosensweig ütles, et pärast 2000. aasta internetimulli sead­sid paljud ettevõtted internetireklaami mõttekuse kahtluse alla.
?Aga alates 2003. aastast on Yahoo! näinud suurte reklaamklientide stabiilset voolu. Enam me ei küsi, kas internetireklaami osakaal turul tõuseb, vaid kui kiiresti see tõuseb,? lisas ta.
Yahoo!-l on 8,4 miljonit kasutajat, kellelt saab ta püsitulu. Aasta tagasi ulatus tasuliste Yahoo! teenuste kasutajate arv vaid 3,5 miljonini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele