Eestit tabava hiiglasliku suhkrutrahvi pärast külvas opositsioon küsimusterahega üle peaminister Juhan Partsi ja keskkonnaminister Villu Reiljani, kellest esimene kutsus süüdlasi mitte otsima ja teine tunnistas kogu valitsuse vastutust.
Kunstiakadeemia endise rektori võlg ülikooli ees ulatus eelmise aasta lõpus üle 162 000 krooni, kuid vahepeal on Ando Keskküla maksnud tagasi ligi 6500 krooni.
Nelja riigikoguliikme ettepanek muuta mereohutusseadust on selge märk sellest, et majandusminister Andrus Ansipi tiibu soovitakse kärpida.
Eesti Päevalehele teadaolevalt premeeris majandusraskustesse sattunud Werol Tehaste nõukogu detsembris ametist tagasi astunud juhatuse esimeest Erki Aavikut üheksa kuupalga suuruse summaga.
Postimees:
Venemaa on seadnud Eestiga sõlmitava piirilepingu eeltingimuseks allkirjade andmise kahepoolsele poliitilisele deklaratsioonile, mille tekst seab kahtluse alla Eesti riikluse õigusjärgsuse ja järjepidevuse.
Sotsiaalministeerium loodab, et kõigi inimeste tervise regulaarne kontrollimine perearsti juures aitab vähendada raskete ja krooniliste haiguste põdejate hulka ning paneb senisest enam oma tervise eest vastutama.
Lõviosa enne Euroopa Liiduga ühinemist Eestisse toodud suhkrust leidis koha eestlaste keldrites ja sahvrites, kuid osa sellest rändas nii enne kui pärast maid ka lõunanaabrite lätlaste kodudesse.
Eesti Energia juhatuse esimees Gunnar Okk tunnistab, et energiagigant jäi suures tormis vääramatule jõule ehk loodusele alla, mistõttu energiafirma klientidele elektrikatkestuste tõttu tekkinud kahjusid kinni ei maksa.
SL Õhtuleht:
Eestit ees ootavat suhkrutrahvi suurendas ka vähemalt üks Eesti suhkru laoseisu kasvatanud Leedu firma, kinnitab sotsiaal- liberaalist riigikoguliige ja endine põllumajandus- minister Jaanus Marrandi.
Pärnu Postimees:
Pärnumaad laastanud torm pole pärssinud kohalikku kinnisvaraäri, pigem vastupidi - huvi mereäärsete kinnistute vastu on olnud pärast üleujutust suur.
Seotud lood
Kuigi laevandussektoris on regulatsioonide hulk muret tekitavalt suur ja uue põlvkonna lahendusi kütuse tarbimisel pole, on Tallink pühendunud olemasolevate süsteemide parendamisele ja toonud sõitma ka uusi aluseid, ikka selleks, et CO₂ jalajälge vähendada.