EL hoiatab toiduainetetööstust, et kui hiljemalt aasta jooksul ei lõpetata lastele suunatud kiirtoidu reklaame, tuleb Brüsselil karmistada reklaamiseadust.
Euroopa Komisjoni tervise ja tarbijakaitse volinik Markos Kyprianou ütles ajalehele Financial Times, et taoline samm on vajalik liigse kehakaalu probleemiga võitlemiseks. Lisaks reklaami piiramisele tahab volinik toodetel näha täpsemat infot koostisainete kohta.
Liigne kehakaal on kasvava probleem kogu Euroopas. Eriti teeb muret noorte ülekaalulisus. Värske uurimus sellelt alalt näitab, et näiteks Itaalias on ülekaalus enam kui 36% kõigist üheksa-aastastest lastest, kirjutab leht.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?