?Heade majandustulemuste põhjusteks olid Kitmani kaubamärgi all toodetava kaubandussisustuse osakaalu suurenemine ning investeeringutest tuleneva ettevõtte efektiivsuse kasv,? ütles AS Kitman juhataja Ilo Rannu.
?Meie käesoleva aasta eesmärkideks on ekspordi osakaalu suurendamine ja koostöös Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusega esinduse edukas käivitamine Lätis ning ekspordi suurendamine Soome ja Venemaale.?
Peamised ekspordi sihtriigid olid mullu Soome, Rootsi, Läti, Venemaa, Leedu ja Island.
Ettevõtte möödunud aasta suurimad sisustusprojektid olid Tallinna Kaubamaja naiste- ja meesteosakond, K-Rauta 75 Soomes, Euronics, Elkor Sport Lätis, Rimi, Selver, Sportland Mega 2 Venemaal ja Onninen.
Kitman investeeris eelmisel aastal ettevõttesse üheksa miljonit krooni. Selle eest renoveeris firma uue büroohoone, olmeploki, logistikakeskuse, laiendas tootmispinda ja soetas seadmeid.
Tänavu plaanib ettevõte tootmisesse investeerida 10 miljonit krooni. Lisaks avatakse koostöös Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusega esindus Lätis ning osaletakse oma väljapanekuga maailma suurimal kaubandussisustus messil Euroshop.
Kaubandussisustust, metallmööblit, küttekoldeid ja postkaste valmistav Kitman on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis kuulub NG Investeeringutele. Kokku töötab firmas 133 inimest.
Autor: ÄP
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?