Soome meediakontsern Alma Media OY plaanib oma ringhäälinguharu müüa Rootsi Bonnier AB ja Proventus Industrier AB ühisfirmale.
Hinnaks on 460 miljonit eurot, vahendab Bloomberg. Tehing blokeerib Norra meediakontserni Schibsted 21. detsembril tehtud ülevõtupakkumise Alma Media kontsernile.
Osana kokkuleppest müüvad Bonnier ja Proventus oma olemasolevad osalused Alma Medias uuele firmale, mille nimeks saab Almanova. Almanova teeb seejärel pakkumise ülejäänud Alma Media ostuks, teatas Alma Media täna Helsingi börsile.
Rootsi Bonnier ja Proventus võistlevad Norra Schibstediga liidripositsiooni pärast Põhjala kommertstelevisiooni turul. Alma Media ringhäälinguharusse kuulub Soome MTV3 kanal, enamus raadiojaamast Radio Nova ning 23,4% Rootsi kommertstelekanalist TV4 AB.
Almanova pakub iga Alma I-seeria aktsia eest 14 eurot ja II-seeria aktsia eest 12 eurot.
Kokkulepe Bonnieri ja Proventusega hindab Alma Media väärtuseks 813 miljonit eurot. See on enam kui 705 miljonit eurot, mida pakkus kontserni eest Schibsted.
Tehingu otsustab 31. jaanuaril Alma Media aktsionäride koosolek. Aktsionärid, kellele kuulub kolm neljandikku häältest ning 60% aktsiatest, toetavad ettepanekut, teatas Alma Media.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.