Raamat, mis peaks olema iga müügiprofi riiulil. Müüki ja selle olemust lihtsas keeles lahkavast teosest saab müügiinimene tajuda oma arengufaasi ja reaalset müügiteadlikkust. Uskumatult paljude Eesti müügiinimeste jaoks on müük ikka veel kavalate tehnikate tuupimine, mis on suunatud kliendilt allkirja kättesaamisele.
Mittemanipuleeriv müük on autori sõnul järgmine tase, kuhu jõuab peale müügitehnikate omandamise faasi. See on loov ja hooliv etapp müügiinimese enesearendamise teel, mille fookus on suunatud klienti mõistva ja aitava lähenemise väljakujundamisele. Antud ideestikule lisab kindlasti kaalu ka autori kümnete aastatepikkune arengutee, mille tulemusena ta nimetatud veendumusteni jõudis.
Teiseks sisaldab teos ka rohkesti praktilisi ideid inimesele, kes soovib oma klientidele läheneda veidi suurema empaatiaga ja jätta kõrvale kõikvõimalikud ülekavaldamised ning enesekesksed trikid.
Autor: Villu Parvet
Seotud lood
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.