Hansa Candle?i tegevjuht Tarvo Moss ütles täna Äripäeva Gaselli konverentsil, et parim valik turu võitmiseks on konkurendi vigade ärakasutamine.
?Parim indikaator, et sa oled midagi hästi teinud, on see, kui sinu konkurent hakkab sinu kohta turul mingit jama rääkima,? sõnas Moss. ?Saksamaal näiteks üks klient tuli rääkima, et me saime sellist infot, et teil on jube suured jamad ja väga kehv kvaliteet ja me ikka ei ole kindlad. Pärast selgus, et see oli Swedish Matchi müügimees ja kunagi hiljem enam selle kliendiga probleeme ei ole olnud.?
Mossi sõnul said nad Ikeagagi partneriks seetõttu, et lappisid kaks aastat ühe Poola ettevõtte tekitatud tarneauku. ?Kui kaks aastat järjest lappisime mingi augu kinni, siis kolmandal aastal leppisime kokku, et teeme parem korralikult,? lausus Moss, kelle sõnul on Ikea väga mugav klient ning need, kes räägivad juttu, et Ikeaga on ohtlik kaupa teha, kuna firma hakkab liialt dikteerima, on ise rataste vahele jäänud. ?Kui Ikea sind usaldama hakkab, siis see on täiesti stressivaba äri,? iseloomustas Moss. Tema sõnul tellib Ikea tooted pikalt ette ning teatab kindlalt, mida ta saada tahab. ?Aga kui saabub see päev, kus keegi teine on niivõrd palju efektiivsem ja sina oled arengus seisma jäänud, siis selgub, et oih, mis nüüd juhtus. Suured ostjad niisama naljalt hankijat ei vaheta, sest see on väga kulukas. Kliendi kaotamine on puhas enda lohakus ja midagi on tegemata jäetud.?
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?