Simus Kinnisvara juht Rene Salumäe ütles, et mullu tekkisid n-ö korterijärjekorrad, kus inimesed ootasid, et eespoolne broneering tühistataks.
Näiteks Tallinnas Sõpruse puiesteel oli ühele korterile kolm soovijat, kellest kaks lootsid, et esimesed broneeringu tühistavad. Mustamäel müüs Simus Kinnisvara edukaima projekti raames kolme maja 69 korterit, asukohaga Sõpruse pst 170, 172 ja Varese 8a.
'Sellist asja ei osanud ette prognoosida,' kommenteeris Salumäe. Ülihästi läksid korterid ka Rocca al Mares, kus ostjad ihaldasid merevaadet eksklusiivses majas.
Salumäe sõnul võis täheldada, et mustamäelased on väga truud kodupaigale, eelistades uue korteri osta samasse linnaossa, kus on aastaid elanud. Müügiedu eelduseks oli senise kodukoha kõrval ka ühistranspordiga ligipääsetavus, lasteaedade, koolide ja kaupluste olemasolu. 'Ei osteta enam igale poole, kuhu maja püsti pannakse,' sõnas Salumäe. Nii jäi eelmisel aastal kiratsema uute korteriäri Viimsis ja Tabasalus, kus pakkumine ületas nõudlust.
'Korterite müük läheb samas tempos edasi, kuid mitte kõigi jaoks,' prognoosis Salumäe tänavust aastat. Tema sõnul on kinnisvaraarendajatel üha raskem leida hea asukohaga projekte.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?