Üha rohkem sõiduautode ning ka merekaatrite müüjaid eksponeerib sõiduvahendeid suurtes ostukeskustes, et oma müüginumbreid kasvatada.
Norde Centrumit haldava Lootsi Arenduse OÜ juht Kaja Kirsch tõdes, et automüüjate huvi kaubanduskeskustesse masinate väljapanemise vastu on üsna tõsine, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Autosid on meil ka varem väljas olnud ning see on üsna tavaline lähenemine. Huvi on üsna suur. Siin liigub palju rahvast ning reklaami mõttes on see hea koht,? selgitas Kirsch.
Samas pole autod ainsad sõiduvahendid, mida ostukeskustes reklaamitakse. Hetkel on Norde Centrumis välja pandud Baltic Boat Centeri merekaater, mille hind ulatub 600 000 kroonini. Kirschi sõnul on kaatri eksponeerimine kaubanduskeskuses esmakordne.
OÜ Nexus Grupi (Baltic Boat Center) juht Jaanus Kase tõdes, et merekaatri väljapanek kaubanduskeskuses on neile esmakordne ettevõtmine. ?Miks mitte huvitavat paati näidata. Samas on see hea brändi ja toote tutvustus ning tõstab huvi ka meie firma vastu,? lausus ta.
Norde Centrum otsustati välja valida sellepärast, et külastajate seas on palju soomlasi ja rootslasi, keda nähakse peale kohalike tarbijate potentsiaalsete klientidena.
Kristiine keskuse juht Allan Remmelkoor ütles, et neil on sõlmitud Veho Eestiga leping, et viimane saab enda müüdavaid automarke ostukeskuse ruumides promoda.
?Kuna autokaupmehed asuvad ostukeskustest eraldi, on loomulik, et nad tahavad tulla oma tootega inimeste silma alla. Meil pole selle vastu midagi.?
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.