Karastusjookide tootjad on sunnitud loobuma limonaadi villimisest, sest üha enam inimesi eelistab juua järjest rohkem mahla ja vett.
Käesoleval aastal on karastusjookide tööstuses oodata suuri muutusi, vahendab Postimees Financial Timesi. Põhjuseks on trend, et inimesed hoolivad oma tervisest rohkem ja joovad üha vähem suhkrurikkaid jooke.
Kunagised Coca-Cola või Pepsi sõbrad eelistavad janu kustutada pudelivee, jäätee või mahlaga, tõdeb ajaleht.
«Tervis ja rasvumine ongi kõige tõsisemad küsimused, millega karastusjookide tööstus kokku puutub,» ütles Snapple Beverage Group?i endine juht Mike Weinstein Financial Times?ile. «Karastusjookide tööstus on ehitatud kujutlusele, kuid viimane on kõvasti kahjustatud.»
Seepärast on tootjad tarbimismuutustest tingituna sunnitud varasemast enam tarbijatega arvestama, et mitte kaotada turuosa. Hiljuti teataski Coca-Cola, et laiendab sel aastal paljusid tooteid ja kaubamärke, et taastada mitmel pool maailmas langema hakanud läbimüüki. Financial Timesi andmetel on näiteks karboniseeritud jookide müük USAs viimaste kuude jooksul pidevalt langenud.
Tartu A. Le Coqi juhatuse esimees Tarmo Noop ütles, et konkurents on turul tõesti tihe. Samuti näitavad tema hinnangul maailma trendid, et väheneb nii suhkru- kui ka värvainerikaste jookide tarbimine.
Seotud lood
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi
valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.