• OMX Baltic0,18%270,06
  • OMX Riga−0,8%868,9
  • OMX Tallinn0,01%1 713,32
  • OMX Vilnius0,42%1 057,61
  • S&P 500−0,61%6 052,85
  • DOW 30−0,54%44 401,93
  • Nasdaq −0,62%19 736,69
  • FTSE 1000,52%8 352,08
  • Nikkei 2250,13%39 213,21
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%105,55
  • OMX Baltic0,18%270,06
  • OMX Riga−0,8%868,9
  • OMX Tallinn0,01%1 713,32
  • OMX Vilnius0,42%1 057,61
  • S&P 500−0,61%6 052,85
  • DOW 30−0,54%44 401,93
  • Nasdaq −0,62%19 736,69
  • FTSE 1000,52%8 352,08
  • Nikkei 2250,13%39 213,21
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%105,55
  • 02.02.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Microsoftil eilsest oma otsingumootor

Peamiseks põhjuseks oma otsingumootori väljatöötamisel oli vajadus reklaamitulusid suurendada. Samuti vähenes Google?i populaarsuse tõttu Microsoft MSNi klientide arv. Varem oli Microsoft oma otsingumootori tarkvara litsentsinud Yahoo?lt, kuid Google?iga võistlemiseks ei saanud sellele enam toetuda, märkis analüütik Matt Rosoff.
Microsoft peab tulevikus silmas, et otsinguvõimalused oleks sisse ehitatud kõigisse firma toodetesse, mistõttu oli hädasti vaja välja töötada oma otsingutarkvara.
Dagens Industri andmetel investeeriti otsingumootori väljatöötamiseks kahe aasta jooksul üle 100 miljoni dollari, see on kättesaadav aadressil msn.com. Programmi saab kasutada 10 keeles.
Viimastel aastatel on reklaamisektoris kõige kiiremini arenenud just otsingumootorid. MSN lubab oma klientidele konkurentidest ?täpsemaid ja asjalikumaid otsingutulemusi?, lootes, et 350 miljonit praegust MSNi kasutajat võtaks omaks ka otsingumootori, vahendas Guardian.
MSNi otsingumootor uuendab ennast iga kahe päeva tagant, mitte kahe nädala tagant, nagu üldiselt tavaks saanud. Atraktiivsust peaks lisama ka 40 000 artiklit, mis pärit Microsoft Encarta entsüklopeediast, samuti võimalus esitada päringuid küsimuse vormis.
Google?i edu võtmeks oli siiani keskendumine ainult otsinguteenusele, samas kui suuremad konkurendid tegelesid veebikeskkonna arendamisega.
Kuigi Google vastab klientide vajadustele, on vaja hakata mõtlema, kuidas konkurente uute lahenduste poolest edestada, ütles Bonny Brown Keynote?st.
Autor: Lauri Matsulevits

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 11:44
Balti turgudele jõudnud ettemaksete kindlustus pakub ettevõtetele turvatunnet ja stabiilsust
Ettemaksed on tehingute tegemisel tavalised, kuid samas kaasnevad nendega alati ka riskid. Pole just harvad olukorrad, kus tarnija ei suuda finantsraskuste või tarneahela häirete tõttu tellimust täita, misjärel võivad ettevõtted oma rahast ilma jääda. Balti riikides tegutsev krediidikindlustusmaakler Credeo pakub koostöös Allianz Trade’iga, üleilmse juhtivettevõttega krediidikindlustuse valdkonnas, ettemaksete kindlustamise teenust, mis pakub lisakaitset just selliste olukordade puhul.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele