Microsoft sai valmis oma esimese interneti otsingumootoriga, pakkudes sellega konkurentsi Google?le ja Yahoole, edastab Bloomberg.
Peamiseks põhjuseks oma otsingumootori väljatöötamiseks oli vajadus reklaamitulusid suurendada. Samuti vähenes Google? populaarsuse tõttu Microsoft MSN-i klientide arv. Varem oli Microsoft oma otsingumootori tarkvara litsentsinud Yahoo?lt, kuid Google?ga võistlemiseks ei saanud sellele enam toetuda, märgib analüütik Matt Rosoff. Microsoft peab tulevikus silmas, et otsinguvõimalused oleks sisse ehitatud kõigisse firma toodetesse, mistõttu oli hädasti vaja välja töötada oma otsingutarkvara.
Dagens Industri andmetel investeeriti otsingumootori väljatöötamiseks 2 aasta jooksul üle 100 miljoni dollari, see on kättesaadav aadressil msn.com. Programmi saab kasutada 10 keeles
Viimastel aastatel on reklaamisektoris kõige kiiremini arenenud just otsingumootorid. MSN lubab oma klientidele konkurentidest ?täpsemaid ja asjalikumaid otsingutulemusi? lootes, et 350 miljonit praegust MSN-i kasutajat võtaks omaks ka otsingumootori, vahendab Guardian.
MSN-i otsingumootor uuendab ennast iga kahe päeva tagant, mitte kahe nädala tagant, nagu praegu tavaks saanud. Atraktiivsust peaks lisama ka 40000 artiklit, mis pärit Microsoft Encarta entsüklopeediast, samuti võimalus esitada päringuid küsimuse vormis.
Google? trumbiks oli siiani keskendumine ainult otsinguteenusele, samal ajal kui suuremad konkurendid tegelesid veebikeskkonna arendamisega. Kuigi Google vastab klientide vajadustele, on vaja hakata mõtlema, kuidas konkurente uute lahenduste poolest edestada, arvab Bonny Brown Keynote"st.
Otsingumootorile pääseb <#siit=http://www.msn.com>
Seotud lood
Mart Poomi Jalgpallikool kutsub nii kogukonnaliikmeid kui ka jalgpallisõpru kaugemaltki panustama, et Männiku treeningbaasi uus kilehall saaks püsti veel 2024. aasta sees.