Rootsi suuruselt teine telefonifirma Tele2 ostis 20,7 mln euro (323,9 mln kr) eest Itaalia firma Tiscali Taani üksuse, vahendab Bloomberg.
Selle sammuga tahab Tele2 suurendada oma Interneti-klientide arvu. Tiscali Denmarkil oli eelmise aasta lõpus umbes 26 000 ADSL-ühenduse klienti ja 50 000 sissehelistamisteenuse (dial-up) klienti.
Nimetatud tehing hõlmab ka ADSL-i võrku, mis ulatub 65 protsendi Taani majapidamisteni, teatas Tele2 börsile. Tiscali Denmarki käive oli 2004. aastal 22 mln eurot.
?Oleme väga rahul, et suutsime selle tehingu lõpuni viia, kuna see tugevdab oluliselt meie positsiooni Taani turul,? ütles Rootsi kontserni Tele2 juht Lars-Johan Jarnheimer.
Põhjamaa telekomifirmad jätkavad laienemist läbi teiste firmade ülesostmise, kuna nende koduturud on küllastunud ja seal ei ole enam palju ruumi kasvuks. Samuti mõjub üha tihenev konkurents pärssivalt hindadele.
Tiscali on seni müünud oma üksused Belgias, Lõuna-Aafrikas ja Norras. Kuulda on olnud, et firma kavatseb veel maha müüa üksused Hispaanias ja T?ehhis.
Tele2 aktsiad on sel aastal Stockholmi börsil langenud 8,4 protsenti 241 Rootsi kroonini. Firma turuväärtus on hetkel 35,3 mld Rootsi krooni.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?