• OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,37
  • OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,37
  • 08.02.05, 16:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku arendab turuosa võitmiseks plastikpudelit

Oma turuosa tagasivõitmiseks plastikpudelis odavalt õllelt paneb Saku uut tüüpi plastikpudelisse Saku Originaali.
Saku Õlletehase turundusdirektori Karin Sepa sõnul on uue pudeli eesmärk võita tavaplastikut. Samuti on uues pakendis Saku Originaal katsejänes, mille vaadatakse kui edukas toode on. Edasi võidakse ka teisi kvaliteetõllesid panna sellesse pakendisse. Seoses uue pudeliga tahab Saku Õlletehas tõsta Saku Originaali turuosa 2005. aastal laiatarbe õllede seas 25 protsendilt 29 protsendile.
Suuresti tänu plastikpudelisse villitud Bear Beerile kasvatas Viru Õlu mullu oma turuosa 2003. aasta 10 protsendilt 16 protsendini, olulise hüppe tegi ka müügimaht.
Tartu ja Saku õlletehaste müügimahud kasvasid vähem kui Viru Õlul. Samuti kaotasid nad mullu kumbki protsendi oma turuosast.
Saku Õlletehase juhatuse esimehe Jaak Uusi sõnul on turul toimunud õlle jaehindade langus, mis on ajendatud PET pudelist. Odava õlle tõttu on aga kõige enam kannatanud kvaliteetõlled. Sellepärast pannakse uude pudelisse Eesti tuntuim kvaliteetõlu Saku Originaal.
?Uuel pudelil on plastikpudeli eelised nagu kergus, purunematus, suurem mahutavus ja keeratav kork, kuid samas tagab tänu oma uudsele valmistamismaterjalile õlle kvaliteedi ja maitseomadused,? ütles Uus.
Uue liitrise pudeli hind kaupluses saab olema 16.90 ? 17.90 vahel. Jaak Uusi sõnul baseerub hind tarbija-uuringul. Sellise hinnaga on tarbijad nõus õlut ostma.
Uus pakend on välja töötatud koostöös Baltic Beverages Holding gruppi kuuluvate Balti riikide õlletehastega. Kolme Balti riigi õlletehased investeerisid uude pudelisse umbes miljon eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele