Eestis on Soomega võrreldes 100 000 elaniku kohta oluliselt rohkem d?iipe ja luksusautosid. Ka lätlastega võrreldes näivad eestlased kohati edevamad.
Näiteks kuni nelja aasta vanuseid S-klassi luksuslikke Mercedeseid on Eestis 100 000 elaniku kohta registreeritud kümme korda rohkem kui Soomes, kirjutab Eesti Päevaleht.
Vähemalt viis korda rohkem kui põhjanaabrite juures on siin registreeritud ka näiteks Toyota Land Cruisereid või Volkswagen Touarege. Tõsi, Ferrarisid ja Jaguare on rohkem Soomes.
Amserv Auto müügidirektori Teet Rüütmaa sõnul ostavad eestlased rohkem d?iipe, kuna linnas pole enam teid, millel sõita. ?Tegelikult hakkab see aeg, kus rikkus eestlastele pähe lõi, mööda saama. Teinekord aga tahetakse veidi parem välja näha kui ollakse ja ostetakse luksusauto,? ütles ta. ?Eestlased pingutavad rohkem, et head välja näha. Soomlastele on tähtsam pere ja reisimine, kuid eks see tuleb varsti meilegi,? ütles ta.
Silberauto PR-juhi Raivo Murde sõnul on Soomes Eestiga võrreldes kõrged riigimaksud, mis teeb seal luksusauto ostmise tõeliseks luksuseks. Maksud võivad auto hinna Soomes isegi kahekordseks kasvatada.
Saksa Auto reklaamijuhi Reijo Kuivjõe sõnul oli veel aasta tagasi olukord, kus luksuslikke Volkswagen Phaetoneid oli Eestis müüdud sama palju kui Soomes, Rootsis ja Norras kokku. Edaspidi kasvab tema sõnul Eestis väike- ja keskklassi autode populaarsus.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.