Eesti Pagari kahekuuline tarbijakampaania suurendas ettevõtte toodete kogumüüki tavapärasega võrreldes 12%. ?Detsembrikuus saavutas Eesti Pagar koguni läbi aegade suurima müügimahu ja seda nii käibenumbrilt kui tootmismahult,? ütles Eesti Pagari müügidirektor Tarmo Kase.
Eesti Pagari tarbijakampaaniast võttis osa 15 574 inimest. Kampaania 50 000kroonise peaauhinna, mis on suurim seni Eesti leivatööstuses välja loositud summadest, võitis Pärnumaal elav Heidi Madisson. Eesti Pagari kampaania kestis 5. novembrist 9. jaanuarini. Inimestel tuli Eesti Pagari toodetelt välja lõigata kolm triipkoodi ja need postitada.
Autor: ÄP
Seotud lood
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi
valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.