Veebruari algusest pakub kaabellevifirma Starman oma klientidele telefoniteenust, mis on ettevõtte kinnitusel turuliidri Elioni omast odavam.
Kuigi oma kaabelvõrgu baasil eratarbijale suunatud lauatelefoniteenust pakkuv Starman on kasvatanud viimastel kuudel telefoniklientide arvu ligi 2000ni, on seni tegu olnud peamiselt teenuse testimisega, kirjutab Eesti Päevaleht.
Selle kuu algusest kavatseb aga ettevõte hakata agressiivse hinnapoliitikaga Elionile tõsist konkurentsi pakkuma.
Peamiseks plussiks võrreldes Elioni telefoniteenusega nimetab Starman oma hindu: eraldi tellituna on Starmani fikstelefoni kuumaks Elioni omast 20 protsenti soodsam (79 krooni vs Elioni 98 krooni) ja kõik võrgusisesed kõned tasuta. Samas maksab kõneminut Elioni võrku Starmani kliendile ööpäev läbi 25 senti, mis päevasel ja õhtusel ajal on Elioni pakutavast võrgusisesest hinnast soodsam. Ka ei tule telefoniteenuse tellijal tasuda liitumistasu.
?Kolme aasta jooksul plaanime liita ca 25 protsenti oma klientidest Starmani telefoniteenuse klientideks. USA-s, kus esimesed kaabel-TV operaatorid on mõnda aega juba telefoniteenust müünud, on sellised plaanid osutunud täiesti realistlikuks,? märkis Starmani turundusdirektori Henri Treude.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?