Maailma suurim personaliteenuseid pakkuv ettevõte Adecco peab Elioni kaubamärki kõlalt liiga sarnaseks enda kaubamärgiga Ajilon.
Ajilon on Adecco ühe divisjoni kaubamärk, millega pakutakse professionaalset värbamisteenust 18 riigis Põhja-Ameerikas, Kagu-Aasias ja Euroopas. Adeccot esindab Eestis AAA õigusbüroo, kirjutab Eesti Päevaleht.
Firma juristi Almar Sehveri sõnul üritab ettevõte tõestada, et Ajilon on Eestis üldtuntud kaubamärk. ?Seejärel tuleb veel tõestada tarbija eksitamise võimalust, seda, et Elion ja Ajilon on kõlalt sarnased,? ütles ta. Selleks on kavas tellida turu-uuringud.
Kuigi Elioni ja Ajiloni kaubamärk graafiliselt lahenduselt erinevad, on Adecco ka Elioni graafilise märgi vaidlustanud, viidates kahe sõna sarnasusele.
Sehveri sõnul võib vaidlus kesta kuni viis aastat. Praegu on asi menetluses patendiametist sõltumatus tööstusomandi apellatsiooni komisjonis.
Elion Ettevõtete hinnangul on tegemist alusetu vaidlustusega, mis saab lahenduse juba lähikuudel. Firmat esindava Käosaar ja Co büroo patendivoliniku Kalev Käosaare sõnul ei ole Adecco kaebusel alust, kuna esiteks pole Ajilon Eestis üldtuntud kaubamärk.
Seotud lood
USA NYSE ja Nasdaq börsid el kaubeldakse tuhande te aktsia tega, mistõttu kõige atraktiivsemate investeerimisvõimaluste leidmine võib olla keeruline.
Freedom24 analüütikud on põhjalikult turgu analüüsinud ja valinud välja kuus silmapaistvat ettevõtet.