Teisipäeval toimus Haabersti linnaosavalitsuses Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi projekti ?Sadamate maismaaühendused? tutvustus.
Linnaosavalitsuse ja projekti juhtide kohtumise raames arutati ka, kuidas peaks loodav magistraal Haaberstit läbima.
Haabersti linnaosavanema Taavi Rõivase sõnul on projektis pakutud mitu lahendust ning neid kõiki tuleb hoolikalt kaaluda. ?Soovime jõuda sellise lahenduseni, mis parandaks maksimaalselt linna ja linnaosa transpordivõrgustikku, rikkumata samas olemasolevat elukeskkonda?, sõnas Rõivas.
Kui liikluskorralduse huvides peetakse võimalikuks lahenduseks ka uue tee rajamist läbi Veskimetsa, siis elanike huvidest lähtudes peab Rõivas mõistlikumaks magistraali rajamist ka elanike tänaseid liiklusprobleeme arvestades. ?Teotan ettepanekut laiendada Paldiski maanteed ning muuta see neljarealiseks ka Haabersti ringist kuni Harku asulani. Sellega saaks lisaks projekti eesmärkidele lahendatud ka Õismäe ja Harku valla elanikele seni vaevaline ligipääs Tallinna kesklinna,? lisas ta.
Tallinnat läbiv teelõik saab olema üks osa Helsingi-Varssavi magistraalist, mis ühendab VIA Baltica kiirteed sadamatega. Sõltuvalt lahendustest võib projekti kogumaksumus jääda vahemikku 1,5 - 2 miljardit krooni, millest suurema osa saadakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist.
Seotud lood
Balti põllumajandus astub uude ajastusse, pakkudes investoritele erakordset võimalust. Läti suurim põllumajandusühistu
LATRAPS, mis on tuntud kui piirkonna juhtiv teraviljaeksportija, on avanud oma esimese avaliku võlakirjade pakkumise. Eesmärgiks on koguda 8 miljonit eurot, et rahastada Põhja-Euroopa suurima hernevalgu isolaadi tootmisüksuse – ASNS Ingredient – rajamist Lätis.