• OMX Baltic0,24%269,58
  • OMX Riga0,23%875,91
  • OMX Tallinn−0,11%1 713,16
  • OMX Vilnius0,25%1 053,2
  • S&P 5000,25%6 090,27
  • DOW 30−0,28%44 642,52
  • Nasdaq 0,81%19 859,77
  • FTSE 100−0,49%8 308,61
  • Nikkei 225−0,77%39 091,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • OMX Baltic0,24%269,58
  • OMX Riga0,23%875,91
  • OMX Tallinn−0,11%1 713,16
  • OMX Vilnius0,25%1 053,2
  • S&P 5000,25%6 090,27
  • DOW 30−0,28%44 642,52
  • Nasdaq 0,81%19 859,77
  • FTSE 100−0,49%8 308,61
  • Nikkei 225−0,77%39 091,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • 23.02.05, 07:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Tallinki Fantaasia vajus tormis peaaegu külili

Prantsusmaa ja Al?eeria vahet sõitev Fantaasia kaldus Vahemerel möllanud tugeva tormi ajal manöövrit sooritades hetkeks umbes 40kraadisesse kreeni.
Seejärel vajus laev tagasi normaalasendisse ja jätkas reisi, kirjutab Eesti Päevaleht.
Laeva Al?eeria riigifirmale rentiv Tallink kinnitab Fantaasia sattumist tugeva tormi kätte. ?Eks sealsed tormid on midagi muud kui Läänemere omad. Nende kahe mere laineid võrrelda ei saa,? ütles Tallinki pressiesindaja Janek Stahlmeister. ?Hiljuti oli ju uudistes näha, kuidas üks suur kruiisilaev jäi samas kandis tormis pikaks ajaks lainete meelevalda.?
Samas ei ole Tallinki peakontoril infot reisijaid hetkeks ehmatanud ohtlikust kreenist. ?Seda infot meieni jõudnud pole,? ütles Stahlmeister. ?Ju siis polnud olukord nii ohtlik, et sellest meile teatama pidanuks.?
Tallinki väitel on Fantaasia küll nende reislaev, millel peal paarikümneliikmeline eestlastest koosnev tehniline meeskond, kuid laevaliiniga seonduv on puhtalt Al?eeria rentnike kompetentsis.
Veeteede ameti mereohutuse osakonna laevade järelevalve talituse juhataja Martin Kaarjärv nimetas 40kraadist kreeni korralikuks, kuid mitte väga ohtlikuks. ?Korralik sõidukorras reisilaev peab sellisele kreenile julgelt vastu pidama,? ütles Kaarjärv. ?Muidu ei tohiks see laev isegi merele minna.?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 19:09
Tartu Ringtee tuiksoonel valmib 2025. aasta sügiseks uus ärihoone
Tartu Ringtee suurema liiklustihedusega lõigu äärde kerkib 2025. sügiseks uus omanäolise modernse arhitektuuriga pilkupüüdev ärihoone „Raja Keskus“. Ärihoone toob Tartu linna juurde umbes 2500 ruutmeetrit kvaliteetset kaubandus-, teenindus- ja büroopinda.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele